مشاور رییس جمهور مطرح کرد؛

بدنبال جذب منابع برای تکمیل زیرساخت‌های سرمایه گذاری در مناطق آزاد هستیم

بدنبال جذب منابع برای تکمیل زیرساخت‌های سرمایه گذاری در مناطق آزاد هستیم
کدخبر : 547120

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: بدنبال جذب منابع برای تکمیل زیرساخت‌های سرمایه گذاری در مناطق آزاد هستیم.

به گزارش شما و اقتصاد:  سعید محمد امروز دوشنبه (۱۰ آبان ماه) در قالب چهارمین سفر خود به مناطق آزاد کشور در بدو ورود به منطقه آزاد ارس ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در دیدار با امام جمعه شهر جلفا به ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس اشاره کرد و افزود: پیشرو بودن ارس در حوزه کشاورزی و از طرفی وجود ظرفیت‌های متنوع صنعتی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی، جذب سرمایه گذار در مناطق آزاد را اولویت اصلی و جهت گیری اساسی در این مناطق اعلام کرد و گفت: نه تنها مشکلات موجود و موانع را در مسیر سرمایه‌گذاری حل خواهیم کرد بلکه به دنبال مشوق های بیشتر برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هستیم، تعامل بیشتر با کشورهای همسایه نیز از دیگر اولویت های مهم دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد این سازمان گفت: به برکت وجود زیر ساخت ها و سرمایه گذاری های موفق انجام یافته در منطقه آزاد ارس، علیرغم تحریم های ظالمانه، شاهد موفقیت های روزافزون ارس در تمامی عرصه ها هستم.

در ادامه، امام جمعه منطقه آزاد ارس ـ جلفا ضمن تقدیر از حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد  تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد ارس، خواستار تسریع در تکمیل طرح های عمرانی و زیرساخت های ارس شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل هادوی مردم را سرمایه اصلی نظام اعلام کرد و ضمن تاکید بر ارتباط بیشتر و بی و اسطه مردم و مسئولان و اهمیت ارتباط چهره به چهره با اقشار مختلف مردم افزود: این ارتباطات تاثیر بسیار زیادی در حل مشکلات دارد.

حجت‌الاسلام هادوی با اشاره به وجود قوانین متعارض در مدیریت منطقه آزاد گفت: این قوانین و سیاست های متعارض موجب هدر رفتن منابع می شود.

گفتنی است؛ «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در چهارمین سفر خود به مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد ارس سفر کرد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر ۲ روزه خود به منطقه آزاد ارس، حضور در گلزار شهدا، بازدید از پروژه های عمرانی، کشاورزی و زیرساختی، نشست با فعالان اقتصادی، حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از پایانه مرزی نوردوز و زون خداآفرین ـ قلی بیگلو را در دستور کار دارد.

فرینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: