استاندار هرمزگان در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

حاکمیت مدیریت دوگانه درجزیره قشم برطرف خواهد شد

حاکمیت مدیریت دوگانه درجزیره قشم برطرف خواهد شد
کدخبر : 547868

استاندار هرمزگان در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اصلی ترین مساله استانداری هرمزگان را تامین آب شرب سالم برای برخی روستاهای این استان و بویژه روستاهای جزیره قشم خواند و گفت: این مساله با توجه به اینکه آب در دین ما هم جایگاه ویژه ای دارد با تغییر و تحولات مدیریتی و تلاش های همگانی حل خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  مهدی دوستی مباحث و اظهارنظرهای مطرح شده درخصوص مشکلات مردم جزیره را بسیار ملموس خواند و افزود: بخش عمده این مشکلات ناشی از دوگانگی مدیریت در سطح جزیره است.

وی با اشاره به اینکه حاکمیت مدیریت دوگانه در جزیره برطرف خواهد شد تصریح کرد: حضورمدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم که یک مدیر عملگرا هستند، باعث خواهد شد تا این مشکلات با کمک همکاران پاک دست او حل شود.

استاندارهرمزگان با ستایش از مردم جزیره قشم، هیچ شانی را بالاتر از شان مردم ندانست و اظهار امیدواری کرد که مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد قشم در پاسداشت این شان از هیچ کوششی دریغ نکند.

گفتنی است در آیین آیین تکریم و معارفه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم که با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی، مهدی دوستی استاندارهرمزگان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت قشم و جمعی از مقامات دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور، استان هرمزگان، شهرستان قشم و اقشار مختلف جامعه محلی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار شد، افشار فتح الهی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم معرفی و از خدمات علی درویش پورهمتای سابق وی قدردانی شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: