مشاور رییس جمهور در جمع خبرنگاران:

اقدامات مطلوبی در توسعه صنعتی چابهار رقم خورده است

اقدامات مطلوبی در توسعه صنعتی چابهار رقم خورده است
کدخبر : 548115

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه کارهای خوبی در توسعه صنعتی و زیرساختی چابهار رقم خورده است گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است فکر می‌کنم توسعه مناسبی را در منطقه آزاد چابهار شاهد باشیم.

به گزارش شما و اقتصاد: «سعید محمد» روز چهارشنبه در بدو ورود به چابهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چابهار به لحاظ ارتباط مرزی زمینی و دریایی که با کشورها دارد دارای ظرفیت بسیار بالایی است و همچنین سواحل مکُران هم یکی از ظرفیت‌های مهم چابهار به شمار می‌رود و منطقه آزاد باید در این خطه یک نقش‌آفرینی چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: کارهای خوبی در توسعه صنعتی و زیرساختی در این منطقه رقم خورده است اما باید شتاب بیشتری پیدا کند.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: درکنار توسعه صنعتی به دنبال توسعه فرهنگی هستیم.

مشاور رییس جمهور تصریح کرد: مردم چابهار مشکلات زیادی دارند و تلاش می‌کنیم در کنار فعالیت‌های اقتصادی، پیوست‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد.

سعید محمد بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که همکاران ما انجام دادند فکر می‌کنم آینده خیلی بهتر و یک توسعه مناسبی را در منطقه آزاد چابهار شاهد باشیم.

گفتنی است؛ حضور در گلزار شهدای گمنام در مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، بازدید از حاشیه‌نشینی شهر چابهار، زیرساخت‌ها و تجهیزات بندر شهید بهشتی و نقطه منفصل مرز ریمدان، ظرفیت‌های اقتصادی و پروژه‌های زیرساختی از جمله برنامه های اعلام شده مشاور رییس جمهور در این سفر ۲ روزه است.

همچنین دیدار با ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن چابهار، نشست و گفت و گو با اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی و کارآفرینان منطقه، نخبگان، معتمدان و اعضای شورای اداری چابهار از دیگر برنامه‌های «سعید محمد» در سفر به این بندر اقیانوسی است.

فرینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: