سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قشم با وی تاکید کرد:

ضرورت همکاری همگانی برای تسریع ارائه خدمات بهینه به شهروندان قشم

ضرورت همکاری همگانی برای تسریع ارائه خدمات بهینه به شهروندان قشم
کدخبر : 548475

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قشم با وی بر ضرورت همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه ها، نهادها و سازمان های مستقر در شهر قشم برای پیشبرد و تسریع ارائه خدمات بهینه به شهروندان این شهر تاکید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: دکتر افشار فتح الهی در این دیدار، ارائه خدمات بهینه توسط  دستگاه‌های اجرایی را موجب ارتقا سرمایه اجتماعی نظام اسلامی دانست و افزود: هر اقدام ما به عنوان بخشی از حاکمیت جمهوری اسلامی  اگر موجب رضایت‌مندی شهروندان شود، به مقبولیت نظام و دولت بیش از گذشته اضافه خواهد کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بر هم افزایی سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری قشم  و اجرای اقدامات مشترک برای تقویت زیرساخت های شهری، ارتقاء کیفیت فضا و سیمای شهر و افزایش و تسریع انواع خدمات شهری نیز تاکید ویژه کرد.

دکتر افشار فتح الهی همچنین به نقش موثر هیات رییسه و اعضای شورای اسلامی شهر قشم در ایجاد همدلی و مشارکت شهروندان با اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری قشم اشاره و بر آمادگی این سازمان  جهت تعامل هرچه بیشتر با شورا و شهرداری قشم تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی، میرداد میردادی شهردار و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر قشم نیز طی سخنانی با تشکر از رویکرد همراهی و همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با سایر نهادها و دستگاه های حاکمیتی و عمومی قشم، بر آمادگی خود جهت همکاری هرچه بیشتر با این سازمان تاکید کردند.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: