توسعه زیرساخت های کیش لازمه تحقق شهر هوشمند و دیجیتال است

توسعه زیرساخت های کیش لازمه تحقق شهر هوشمند و دیجیتال است
کدخبر : 549258

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش نگاه تحول گرای تیم مدیریتی جدید کیش و حمایت از زیرساخت های حاکمیتی جزیره در حوزه ارتباطات ثابت و سیار را جزء اولویت های اصلی این سازمان برشمرد.

به گزارش شما و اقتصاد: محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جلسه ویژه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر لزوم ارتقاء پروانه اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (تله کیش) تاکید کرد.

لواسانی اظهار داشت: نگاه تحول گرای تیم مدیریتی جدید کیش، حمایت از زیرساخت های حاکمیتی جزیره به ویژه زیرساخت های حوزه ارتباطات ثابت و سیار جزء اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است و گفت: لزوم ایجاد بسترهای لازم برای نیل به شاخص های شهر هوشمند و دیجیتال شدن فرآیند های جاری  از جمله اهداف سازمان منطقه آزاد کیش برای اپراتور تلفن همراه کیش است

وی همچنین با تاکید بر عزم و اراده جدی سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه پروانه اپراتور تلفن همراه کیش به سایر مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، افزود: رویکرد این سازمان حفظ و صیانت از دارایی های نرم افزاری و سخت افزاری این منطقه به ویژه موضوعات مرتبط با حوزه های زیرساختی و پروانه MNO اپراتور کیش به عنوان یکی از دارایی های ارزشمند این سازمان در حوزه فاوا محسوب می شود.

نجاری رئیس اپراتور کیش با اشاره به طرح توجیهی ارتقاء پروانه اپراتور کیش به سایر مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: مزیت حضور تله کیش در سایر مناطق آزاد بهره برداری ساکنان و کسب و کارهای فعال این مناطق از معافیت های مالیات بر ارزش افزوده است.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: معافیت از رجیستری گوشی تلفن همراه سهم بسزایی در جذابیت و رونق بخشیدن به مناطق آزاد خواهد داشت.

سید اردوبادی رئیس هیات امنای تله کیش نیز یکی از شاخص های مهم هر شهرهوشمند را دسترسی به ارتباطات پرسرعت در دو حوزه ثابت و سیار دانست که بازگشت پروژه دکل های تجمیعی به تله کیش و احداث ۱۰۰ کیلومتر تونل ارتباطی فیبرنوری بر مبنای تکنولوژی FTTX از جمله پروژه های حیاتی زیرساختی جزیره که با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش در سبد محصولات و خدمات اپراتور کیش قرار گرفته است.

گفتنی است در این جلسه با حضور معاونان و اعضای کمیسیون سازمان تنظیم مقررات رادیویی طرح نهایی ارائه شد و تا آینده نزدیک تصمیمات نهایی در این خصوص اتخاذ می شود.

 اپراتور تلفن همراه کیش با سابقه بیش از ۲۵ سال حضور در صتعت تلکام کشور، دارای ۲۰ هزار مشترک فعال در جزیره کیش بوده و مشترکین این اپراتور در سرزمین اصلی نیز امکان استفاده از خدمات نسل چهارم تلفن همراه را دارند.

امید می رود ارتقاء پروانه این اپراتور به سایر مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سهم بسزایی در رشد و توسعه سرویس های حاکمیتی مناطق آزاد داشته باشد.

روابط عمومی منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: