سرپرست منطقه آزاد قشم در دیدار با پرسنل خدمات این سازمان:

اولویت اصلی درون سازمانی من حفظ شان همه همکاران و ارتقاء سطح درآمد آنهاست

اولویت اصلی درون سازمانی من حفظ شان همه همکاران و ارتقاء سطح درآمد آنهاست
کدخبر : 549982

در دیدار دکتر افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با پرسنل خدمات این سازمان که برای نخستین بار از زمان تاسیس منطقه آزاد قشم صورت گرفت، مسائل، مشکلات و خواسته های این پرسنل بطور شفاف با سرپرست سازمان در میان گذاشته شد.

به گزارش شما و اقتصاد: سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم دراین دیدارگفت: از اینکه در اولین دیدارم با پرسنل سازمان با همکاران عزیزم در حوزه خدمات دیدار می کنم، ذوق زده شدم و با افتخار به حضور شما رسیدم.

دکتر افشار فتح الهی افزود: یکی از مهم ترین حوزه ها که زحمات پرسنلش جلو چشم همه ماست، اما متاسفانه اهمیت و توجه لازم به آنها نمی شود، حوزه خدمات است.

وی با اشاره به اینکه قطعا شرایط کاری پرسنل خدمات در سازمان باید به نفع آنها اصلاح شود، تصریح کرد: از اینکه همه نیروهای خدمات سازمان از نیروهای ارزشی و انقلابی جزیره هستند و وظایف و تکالیف شان را در قبال انقلاب و کشور انجام می دهند بسیار خرسندم.

سرپرست سازمان منطقه ازاد قشم  اولویت اصلی درون سازمانی خود را حفظ شان همه همکاران و ارتقاء سطح درآمد آنها اعلام کرد و یادآور شد:  من با افزایش اضافه کار نیروهای خدمات و رفع تبعیض بین آنها و پرسنل سایر حوزه ها در انواع پرداختی ها کاملا موافقم.

وی با اشاره به اختلاف میزان درآمدها  در مناطق آزاد کشور از برنامه همسان سازی حقوق و درآمدها در همه مناطق آزاد کشور در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور خبر داد  و بر عزم خود جهت اصلاح نابرابری ها در پرداخت ها تاکید کرد.   

دکتر فتح الهی در بخش دیگری از سخنان خود آموزش را در همه حوزه ها ضروری خواند و گفت: حوزه خدمات نیز مانند بقیه حوزه ها نیاز به آموزش دارد و دوره های آموزشی این حوزه حتما باید برگزار شود.

براساس این گزارش پیش از سخنان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، سیدمحمد حسینی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، هاشمی پور مدیر پشتیبانی، دهقان رییس اداره خدمات، کاووسی ناظر خدمات، مجید ذاکری و جواد ذاکری از پرسنل خدمات سازمان منطقه ازاد قشم با بیان نقطه نظرات خود درخصوص مسائل و مشکلات حوزه خدمات این سازمان، حضور سرپرست سازمان را در میان پرسنل خدمات، یک اتفاق بزرگ و بی سابقه خواندند و خواستار رسیدگی و حل مشکلات این قشر زحمتکش از سوی سرپرست سازمان شدند.

گفتنی است در پایان این دیدار به چهار نفر از پرسنل برگزیده خدمات سازمان منطقه آزاد قشم شامل عباس مرشدی، اسلام رستم پور، صادق فخاری و علی اکبر سربارانیان از سوی دکتر افشار فتح الهی لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: