مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در چهارمین نشست ستاد تسهیلات نوروزی:

لزوم ارائه خدمات ۲۴ ساعته ستاد نوروزی در کیش

لزوم ارائه خدمات 24 ساعته ستاد نوروزی در کیش
کدخبر : 554360

مهدی کشاورز، نوروز را فرصتی مغتنم و قابل ارزیابی برای رسیدن به اهداف گردشگری و تجاری کیش برشمرد.

به گزارش شما و اقتصاد: مهدی کشاورز در این نشست ضمن قدردانی از ‌‌ اعضای کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات نوروزی، با اشاره به حدیثی از مولای متقیان، رمز موفقیت در هر کار را سه گام "دانش"، "ادب و آداب" و "تفکر و خلاقیت" عنوان کرد و اظهار داشت: در شیوه‌نامه‌های تدوین‌شده، هر سه گام دیده می شود و از اصلی ترین موارد، فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است که باید بر همه‌ اعمال و اهداف، غالب باشد.

وی با اشاره به اهداف گردشگری و تجاری کیش، نوروز را فرصتی ویژه برای ارزیابی همه جانبه کیش برشمرد و افزود: باید برنامه‌ریزی‌ها و ارائه خدمات به نحوی باشد که گردشگران بر اساس تجربه خوب خود، سفر به جزیره را به دیگر هموطنان پیشنهاد کنند.

کشاورز تصریح کرد: خروجی برنامه‌های نوروزی باید جمع‌بندی، تحلیل و ذخیره شوند تا در دوره‌های بعدی نیز مورد استفاده باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر لزوم ارائه‌ی ۲۴ ساعته‌ی خدمات در ایام عید نوروز گفت: نفرات دوم و سوم نیز برای مدیریت و اجرای برنامه‌ها در نظر گرفته شود تا با شیفت‌بندی از آمادگی کامل و شبانه‌روزی برخوردار باشند.

وی بر لزوم توجه همه اقشار، ساکنان، گردشگران، سازمان ها،‌ نهاد ها و جوامع صنفی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: توصیه و عمل به شیوه نامه ها باید مکمل هم باشد و به جد مد نظر قرار گیرد تا بعد از نوروز شاهد شیوع دوباره ویروس و‌آسیب های احتمالی نباشیم.کشاورز با اشاره به اهمیت مهمان‌نوازی در ایام نوروز افزود: با توجه به اهمیت دغدغه‌های فرهنگی، حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی تمهیدات لازم با رعایت تمامی جوانب به‌طریقی که هم باعث رنجش کسی نشود و هم عملی دور از شان نظام اتفاق نیفتد، در نظر گرفته و پیش‌بینی شود.

 مدیرعامل سازمان بر ارزیابی عملکرد تمامی اعضای کمیته‌ها تصریح کرد و گفت: فعالیت کمیته ها مورد ارزیابی و تشویق قرار خواهد گرفت.

چهارمین ستاد تسهیلات نوروزی با حضور روسا و اعضای کمیته‌های ستاد، مسئولین نظامی، انتظامی و امنیتی، مدیران مجامع مختلف صنفی، مسولان حوزه درمان، بهداشت و هلال‌احمر، صداوسیما و معاونت‌های سازمانی، عصر چهارشنبه ۲۵اسفندماه در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.در این نشست که به ریاست مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، همه‌ی روسای کمیته ها، اعضا و همچنین مدیران بخش‌های خصوصی و صنفی به ارائه‌ی گزارش برنامه‌های نوروزی خود پرداختند.

روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: