ورود بیش از ۵۱ هزار گردشگر به کیش

ورود بیش از ۵۱ هزار گردشگر به کیش
کدخبر : 554455

رئیس ستاد مدیریت بحران کمیته نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش از ورود بیش از ۵۱ هزار گردشگر از مسیر‌های دریایی و هوایی به کیش خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: سعید پورزادی افزود: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۳ هزار و ۱۳۲ خودرو از مسیر دریایی وارد جزیره کیش شده است.

وی بیان کرد: در همین مدت بیش از ۱۶ هزار مسافر از مسیر دریایی وارد کیش شده است.

رئیس ستاد بحران کمیته نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: برای جابجایی راحتتر مسافران دریایی تعداد شناور‌های مسافربری و خودروبر از هفت فروند به ۱۷ فروند افزایش پیدا کرده است.

پورزادی گفت: در زمینه جابجایی مسافران هر ۳۰ دقیقه یک بار پذیرش مسافر انجام می‌شود و در بخش حمل خودرو نیز ۱۴ شناور هر یک ساعت یک بار جابجایی خودرو‌ها را انجام می‌دهند.

وی از مسافرانی که با خودرو وارد کیش شده اند ، خواست زمان بازگشت خود را به زمان اوج خروج موکول نکنند تا مشکلی به دلیل حجم تقاضا و شلوغی در مبادی خروجی ایجاد نشود.

رئیس ستاد مدیریت بحران کمیته نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۲۵۴ پرواز با ۳۵ هزار و ۷۷۲ مسافر وارد جزیره کیش شده است.

پورزادی با بیان اینکه ساعت فعالیت فرودگاه بین المللی کیش ۲۴ ساعته شده است، تصریح کرد: برای تسهیل سفر مردم به کیش از ۱۷ مبدا پروازی به سمت کیش برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ هتل با ۵ هزار و ۱۲۰ اتاق و ۱۹ هزار تخت در جزیره کیش، افزود: در کمپ‌های مسافری نوروزی کیش هم تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر مسافر مستقر شده اند.

وی تاکید کرد: در روز‌های آینده ظرفیت کمپ‌های اسکان تکمیل می‌شود و به همین دلیل از مسافران می‌خواهیم پیش از عزیمت به جزیره کیش با تماس با سامانه ۱۳۳ از وضعیت اماکن اقامتی کیش اطلاع حاصل کنند. 

خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: