سازمان منطقه آزاد قشم/

فعالیت سایت پرواز در جزایر ناز از سرگرفته می شود

فعالیت سایت پرواز در جزایر ناز از سرگرفته می شود
کدخبر : 554478

سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از پیگیری جهت رفع مشکلات و آغاز فعالیت مجدد سایت پرواز جزایر ناز خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:  سید مسعود موسوی با اعلام این خبر، افزود: با پیگیری صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با اعضای شورای تامین شهرستان قشم، فعالیت در این سایت تفریحی ورزشی مجدد آغاز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت سایت ناز و به منظور نظارت بر چگونگی فعالیت های هوانوردی مقرر شد خلبانان زیر نظر موسسه فرهنگی ورزشی رضوان گستر آسمان قشم و مدرسه ورزش های هوایی و آبی بادبانی قشم به ارایه خدمات به گردشگران و مسافران اهتمام ورزند.

سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: همگرایی دستگاه های دست اندرکار و استاندارسازی این مراکز با ایجاد اطمینان خاطر و امنیت در بین گردشگران می تواند به بهره برداری از پتانسیل های تفریحی و ورزشی در زمینه گردشگری کمک کند.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: تا این لحظه با استقبال خوب گردشگران جزیره، تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا لحظاتی بی نظیر بر فراز آسمان قشم  برای علاقمندان به ورزش های هوایی خلق کنیم.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: