سعید محمد در نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی و وزیر حمل و نقل دولت قطر، بیان کرد؛

کیش، آماده ارائه خدمات و پذیرش سرمایه‌گذار برای جام جهانی قطر است

کیش، آماده ارائه خدمات و پذیرش سرمایه‌گذار برای جام جهانی قطر است
کدخبر : 555076

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در نشست مشترک با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و وزیر حمل و نقل دولت قطر، گفت: کیش، آماده ارائه خدمات و پذیرش سرمایه‌گذار برای جام جهانی قطر است.

به گزارش شما و اقتصاد: سعید محمد، رویداد جام‌جهانی قطر را شروع مناسبی برای تبدیل ایران به هاب منطقه، به ویژه در مناطق آزاد و راس آنان ‌جزایر کیش و قشم دانست و افزود: هدف‌گذاری اصلی کیش را درحوزه‌های گردشگری،‌ ورزشی و سلامت است.

وی در بازدید از فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش، با اشاره به مباحث گذشته از برنامه‌ریزی‌های مناسب برای استفاده از ظرفیت اقتصادی و گردشگری جهام‌جهانی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های انجام شده و پیگیری‌های ریاست‌جمهوری با کشور قطر، وزیر حمل و نقل قطر به منظور هماهنگی‌های لازم در دوران برگزاری مسابقات و حداکثر بهره‌وری از ظرفیت هواداران و بازیکنان تیم‌ملی به کیش می‌آید.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، بر ترغیب سرمایه‌گذاران برای مشارکت در حوزه‌ی آب و برق تاکید کرد و گفت: علی‌رغم حضور تعداد زیاد مسافران نوروزی، مشکل خاصی در کیش پیش نیامد اما سعی ما در رفع مشکلات به‌صورت پایدارتر است کمااینکه حجمی از پروژه‌های ساختاری نیز آماده شده است و حداکثر تا دو هفته‌ی آینده با حضور ریاست‌جمهوری به صورت ویدیوکنفرانس افتتاح خواهند شد.

گفتنی است؛ سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، صبح امروز یکشنبه (۲۱ فروردین ماه) به منظور معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه آزاد کیش و بازدید از زیرساخت های گردشگری و حمل و نقل این منطقه، و همچنین میزبانی از هیات‌های ایرانی و قطری به جزیره کیش سفر کرد.

فرینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: