سعید محمد در گفتگوی زنده با شبکه جهانی العالم:

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رویداد خوبی برای کل مردم منطقه است + فیلم

حجم ویدیو: 11.04M | مدت زمان ویدیو: 00:03:06 دانلود ویدیو
کدخبر : 555189

مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و‌ ویژه اقتصادی، از آمادگی مناطق آزاد کیش و قشم برای ارائه خدمات ویژه در ایام جام جهانی قطر خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: سعید محمد در حاشیه سفر هیئت قطری به منطقه آزاد کیش و در گفتگوی زنده با شبکه تلویزیونی العالم، رویداد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اتفاق خوب برای مردم منطقه دانست و افزود: اگر به درستی برنامه ریزی کنیم همه مردم از این واقعه بزرگ ورزشی نفع خواهند برد.

وی افزود: باتوجه به روابط خوبی که بین کشور ایران و قطر وجود دارد و در سفر اخیر آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور به این کشور و‌ ملاقات با مقامات قطری، مقرر گردید از ظرفیت های ایران در جام جهانی قطر استفاده شود به همین منظور هماهنگی لازم برای بازدید وزیر حمل و نقل قطر به جزیره کیش انجام شد.

مشاور رییس جمهور به موضوعات مطرح شده در این دیدار اشاره کرد و‌ گفت:  استفاده از ظرفیت های موجود در مناطق آزاد کیش و قشم برای پذیرایی از مسافرین و هواداران فوتبال در جام جهانی، همچنین برای تمرین تیم های حاضر در این رویداد ورزشی از جمله موارد مورد بحث در این دیدار بود.

سعید محمد اظهارداشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته زیرساخت های خوبی در جزیره کیش ایجاد شده که شامل ۵ زمین فوتبال، ۲ سالن بدنسازی، هتل های ۵ ستاره است، همچنین برای ورود مسافرین هم از طریق دریایی و هم هوایی ظرفیت های خوبی فراهم شده است.

وی ادامه داد: ترمینال جدیدی در فرودگاه در حال ساخت است، در بندر هم یک ترمینال مسافری در دست بهره برداری است. تقریبا می توان گفت آمادگی داریم همه ظرفیت های موجود در جزیره قشم و کیش را در اختیار این رویداد جهانی قرار دهیم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی افزود: باتوجه به تشابه آب و هوایی قطر با ایران و ارزان بودن کشور، می توانیم از این ظرفیت برای تیم هایی که نیاز به تمرین در زمین های ما را داشته باشند بهره برداری کنیم.

فرینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: