برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) در کیش

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) در کیش
کدخبر : 556237

دومین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس 2022) از 19 اردیبهشت به مدت 4 روز در کیش برگزار می شود.

به گزارش شما و اقتصاد: امیر سوداگران، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه‌ آزاد کیش در نشست روز شنبه ۱۷ اردیبهشت که در سالن ابوریحان مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، از حضور ۱۸۰ شرکت در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) خبر داد و گفت: برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش، کلینیک  مدیریتی و توسعه کسب و کار فروغ افکار بوده و شرکت های ارتباطی، دانش بنیان و استارتاپی آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

سوداگران با بیان این که این نمایشگاه در دو بخش برگزار می شود عنوان کد: ۳۰ برنامه جانبی از جمله برگزاری سمینارهای آموزشی، کارگاه ها و نشست های تخصصی و رویدادهای استارتاپی در مرکز همایش های بین المللی کیش اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به ۶ محور در نظر گرفته شده از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه اظهار داشت: توسعه شهر هوشند، فناوری های نوین مالی، رمزارزها، استفاده از فناوری بلاکچین، فعالیت های محور IT،  فناوری های توسعه ای اطلاعات و ارتباطات و همچنین توسعه همکاری با شرکت های ارتباطی بزرگ کشور و شناسایی توانمندی های شرکت های دانش بنیان و استارتاپی محورها و اهداف سازمان منطقه آزاد کیش در جهت برگزاری این نمایشگاه است.

سوداگران به امضای چند قرارداد در حاشیه این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: ۲ تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات و سندیکای مخابرات ایران در این نمایشگاه امضا خواهد شد.

وی هدف از امضای این تفاهم نامه ها را اتصال اطلاعات درمانی تمام بیماران کشور با باشگاه سلامت بیمارستان جزیره کیش عنوان کرد و گفت: این تفاهم نامه ها در راستای توسعه سلامت هوشمند در جزیره، توسعه خدمات ارتباطی کیش و  بهبود زیرساخت های اینترنتی و مخابراتی و ایجاد جذابیت برای حضور شرکت های مختلف در کیش به امضا خواهد رسید.

شایان ذکر است، دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) در فضایی نزدیک به ۱۴ هزار مترمربع و با حضور ۱۸۰ شرکت از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: