در نشست مجازی مهندس اکبری مقدم با مدیر کل منطقه ویژه اقتصادی اورنبورگ روسیه توافق شد:

ایجاد کارخانجات فرآوری محصولات کشاورزی-دامی، ترانزیت کالا و برگزاری نمایشگاه های مشترک

ایجاد کارخانجات فرآوری محصولات کشاورزی-دامی، ترانزیت کالا و برگزاری نمایشگاه های مشترک
کدخبر : 557005

مهندس علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در جریان یک نشست مشترک مجازی با خیلیمونچیک نیکیتا سرگیویچ مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی اورنبورگ روسیه در خصوص برنامه ها و راهکارهای توسعه همکاری ها به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش شما و اقتصاد: براین اساس برگزاری نمایشگاه و همایش های مشترک در منطقه آزاد انزلی؛ برپایی رویدادهای مشترک تجاری در قالب بازدید فعالین اقتصادی دو طرف از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و همکاری مشترک؛ بهره گیری از امکانات موجود ترانزیتی،لجستیکی و انبارداری مجتمع بندری کاسپین به منظور توسعه همکاری های ترانزیتی میان دو کشور و امکان سنجی تهاتر کالا از مهمترین موضوعات مورد توافق در این گفتگوی دو جانبه را به خود اختصاص داد.

WhatsApp Image 2022-05-22 at 1.30.24 PM

از سوی دیگر دو طرف در خصوص همکاری در مسیر تشکیل شورای همکاری مناطق آزاد دو کشور ایران و روسیه در راستای تشکیل شورای همکاری مناطق آزاد کشورهای حاشیه دریای خزر به توافق رسیده و آمادگی خود را جهت تأسیس واحدهای تولیدی مشترک فرآوری محصولات کشاورزی و دامی اعلام نمودند.

گفتنی است در این نشست معاونین بندری و حوزه خزر ، اقتصادی و سرمایه‌گذاری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مشاور حوزه اوراسیا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و معاون اول مدیر کل، رئیس آژانس ترویج سرمایه گذاری و مدیر آژانس ترویج سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی اورنبورگ حضور داشتند.

منطقه ویژه اقتصادی "اورنبورگ"، در جنوب شرقی روسیه و در جوار کشور قزاقستان قرار گرفته و به دلیل جایگاه ویژه جغرافیایی خود از ظرفیت های بالایی در مسیر دسترسی به بازارهای شرق روسیه و آسیای مرکزی برخوردار می باشد

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: