مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی برای اطلاع رسانی خدمات آموزشی بهزیستی

استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی برای اطلاع رسانی خدمات آموزشی بهزیستی
کدخبر : 561188

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با رئیس اداره بهزیستی کیش و بازدید از بخش های مختلف این مجموعه، ظرفیت تبلیغات محیطی را ابزاری موثر برای اطلاع رسانی از برگزاری دوره های آموزشی برشمرد.

مهدی کشاورز، به مناسبت گرامی داشت هفته بهزیستی، سه شنبه ۲۸ تیر در دیدار با شقایق کهورزاده رئیس اداره بهزیستی کیش و همکاران پر تلاش این مجموعه با اهداء لوح تقدیر بر نقش حمایتی سازمان منطقه آزاد کیش در ارائه خدمات هر چه بهتر به مددجویان اشاره داشت و گفت: باید برنامه های تشویقی و توجیهی در کنار برگزاری دوره های آموزشی ویژه خانواده ها در جزیره کیش تدوین شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که هنگام انعقاد قرارداد در حوزه های تفریحی؛ باید دستگاه های دیگر همچون اداره بهزیستی نیز از ارائه خدمات تشویقی بهره مند شوند، اظهار داشت: کارکنان با برخورداری از انگیزه و اشتیاق مضاعف نسبت به گذشته می توانند سطح ارائه خدمات به عموم مردم را ارتقاء دهند

شقایق کهور زاده رئیس اداره بهزیستی کیش ضمن قدردانی از حسن توجه سازمان بر ارائه خدمات مطلوب به مددجویان ساکن در جزیره اشاره داشت و افزود: تعداد ۲ کلینک در حوزه اعتیاد فعال است و به صورت آنلاین و حضوری به متقاضیان خدمات ارائه می شود.

کهورزاده برگزاری مهارت های آموزشی تخصصی و اجرای طرح پیشگیری از معلولیت و نحوه نشستن و تغذیه را از دیگر دوره های آموزشی این اداره عنوان کرد و گفت: طرح پیشگیری از معلولیت شنوایی سنجی نیز در جزیره کیش برای نخستین بار اجرایی می شود.

وی بررسی و مطالعات آسیب شناسی اجتماعی در جزیره کیش را مبتنی بر توزیع پرسشنامه هایی دانست که تحلیل آماری آن مربوط به سال گذشته می باشد و در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره بهزیستی کیش، خاطر نشان کرد: طرح پیشگیری از تنبلی چشم نیز در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

لازم به ذکر است ارائه خدمات توسط اورژانس اجتماعی، گفتار درمانی، کار درمانی ذهنی، کار درمانی جسمی-حرکتی، تامین هزینه های دانشجویی و اقلام مورد نیاز با همت خیرین، پیگیری تسهیلات بانکی برای متقاضیان و تامین هزینه درمان و سبد کالاهای حمایتی و ... به مددجویان از جمله فعالیت های اداره بهزیستی کیش است.

در این دیدار یاسر شاه پیری سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی، رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل و عقیل نقشبندی سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: