در نشستی با محوریت برنامه ریزی و پیشبرد برنامه های جام جهانی در جزیره عنوان شد؛

ورزش کیش باید یکی از پرچم داران مشارکت مردمی در حوزه درآمدهای پایدار باشد

ورزش کیش باید یکی از پرچم داران مشارکت مردمی در حوزه درآمدهای پایدار باشد
کدخبر : 561189

جزیره کیش دارای ظرفیت های بالقوه ای در حوزه ورزش است که سازمان منطقه آزاد کیش می تواند از طریق آن، منابع و درآمدهای پایداری ایجاد کند

در نشستی که با حضور مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با محوریت برنامه ریزی و پیشبرد برنامه های جام جهانی در جزیره برگزار شد؛ محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس،جزیره را الگویی موثر که بتواند در رویداد ٢٠٢٢ قطر نقش آفرینی کند ارزیابی کرد.

محمد مهدی فروردین با بیان این که اعضای فراکسیون ورزش با هدف حمایت از مناطق آزاد چالش های پیش رو را مورد بررسی قرار می دهند، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نقش حاکمیتی در جزیره مشکلات در احکام دائمی و پیشنهاداتی در راستای تقویت این منطقه را در قالب لایحه می تواند به مجلس ارائه دهد.

وی، اظهار داشت: زیرساخت های مورد نیاز برای برگزاری جام جهانی قطر باید از ۸ سال قبل پیش بینی و ایجاد می شد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس، تصریح کرد: جزیره کیش از پتانسیل های قابل توجهی برخوردار است از این رو باید در حوزه ورزش پیوست فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

محمد مهدی فروردین، بیان داشت: با توجه به این که مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مسائل فرهنگی اهتمام ویژه ای دارند این مهم می تواند زمینه ساز برگزاری هفته ای یک رویداد بین المللی، با پیوست فرهنگی در آینده باشد.

محمد مهدی فروردین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نیروهای انسانی در حوزه مدیریت برای استعدادیابی باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که رشته ها و تعداد هیات های ورزشی را فراخور نیاز جزیره و کشور افزایش دهند، مانیز آمادگی خود را برای حمایت و پشتیبانی از این مهم اعلام می کنیم.

وی در پایان گفت: حوزه ورزش باید یکی از پرچم داران مشارکت مردم در امور تاثیرگذار مانند انتخابات باشد، امیدواریم برگزاری جام جهانی موفق و پر خاطره ای برای کشور و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.

گفتنی است در این نشست مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات، معاونان و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از اعضا فراکسیون ورزش مجلس حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: