پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

 پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
کدخبر : 563585

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت این روز از ایثارگری‌های آزادگان و خانواده‌های آنان تجلیل کرد.

افشار فتح الهی در این پیام حفظ استقلال و اقتدار امروز ایران اسلامی را میراث شجاعت و ازخودگذشتگی‌های شهیدان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های سرافراز آنان دانست.

متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۶ مردادماه، روزی فراموش‌نشدنی در تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی مردم ایران است؛ روزی که نماد استقامت، پایداری و خودباوری ملتی غیور و انقلابی است که تمام داشته‌های خود را درراه عشق به میهن و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به طبق اخلاص گذاشت و عزیزترین سرمایه‌های خود را در این مسیر مقدس فدا کرد.

آزادگان سرافراز ایران اسلامی هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند و همواره حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیرمردان دوران دفاع مقدس هستند که می‌توانند بر تارک فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی این مرزوبوم همچون چراغ راه، بدرخشند.

حفظ استقلال، اقتدار، امنیت و آسایش امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی در مقابل دشمنان، بی‌تردید میراث گران‌قدر شجاعت و ازخودگذشتگی شهیدان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنانی است که همواره به پاسداری و حراست از سرزمینشان در کنار ملت ایران پرداخته‌اند.

امروز وظیفه همه ماست که در راستای عمل به جهاد تبیین توصیه‌شده در فرمایشات مقام معظم رهبری، دستاوردها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران و همچنین ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی را برای نسل جدید و آینده تبیین کنیم.

در پایان این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باعزت میهن اسلامی، فرارسیدن ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی می‌دارم و از درگاه خداوند برای همه این عزیزان به‌ویژه آزادگان گران‌قدر جزیره قشم و خانواده‌های صبور ایشان، سلامت، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم.

 

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: