سعید محمد تاکید کرد؛

تاکید بر تسهیل سفر گردشگران به ویژه برای جام جهانی به مقصد کیش

تاکید بر تسهیل سفر گردشگران به ویژه برای جام جهانی به مقصد کیش
کدخبر : 565019

سعید محمد: با تجهیز پایانه جدید فرودگاه کیش این طرح به عنوان بهترین فرودگاه کشور آمادگی پذیرش پروازهای مختلف از اقصی نقاط کشور به ویژه برای جام جهانی را دارد.

سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در مراسم رونمایی ازطرح‌های مختلف جزیره کیش به ویژه رونمایی از رویداد ملی کیش گیمز که بزرگترین مسابقات ساحلی کشور است، بر تسهیل حضور گردشگران بویژه برای جام جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از این در جزیره کیش حدود یک میلیون مسافر در سال تردد داشتند که با افتتاح ترمینال جدید ظرفیت ما به ۶ میلیون مسافر در سال خواهد رسید. با این ظرفیت جدید مشکل حمل و نقل مسافران حل خواهد شد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای که با کشور قطر به امضاء رسید قرار شد در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی در هفته ۴۰۰ پرواز از جزیره کیش به کشور قطر انجام شود.

سعید محمد، افزود: این مهم از طریق ایرلاین‌های داخلی و قطری محقق می شود و در حال مذاکره هستیم که مراحل پایانی آن را نهایی کنیم.

وی گفت: همه تلاش ما این است که یک بسترسازی خوب برای هواداران فوتبال در جزیره کیش داشته باشیم و خروجی‌های آن نیز تا هم اکنون مشخص شده است.

مشاور رئیس جمهور اظهار داشت: گام های موثری در راستای احداث زمین‌های فوتبال، مکان‌های اقامتی، هتل‌های پنج ستاره، ترمینال فرودگاه و ترمینال بندری برداشته شده است.

سعید محمد، افزود: تعداد ۲۲ رویداد برای این ایام طراحی شده و رویدادهای مختلفی را در نظر گرفتیم که همه این اتفاقات مقدماتی است که بتوانیم شور و شوق را برای جام جهانی فوتبال در جزیره کیش ایجاد کنیم.

محمد اظهار داشت: اقامت در جزیره کیش برای مسافران جام جهانی نسبت به قطر و کشورهای همسایه بسیار ارزان است. ایرانی‌هایی که می‌خواهند بازی‌های تیم ملی را در قطر تماشا کنند به نفع‌شان است که در جزیره کیش اقامت کنند. امکانات پروازی و شناوری آماده است که مسافران را در ایام برگزاری مسابقات جام جهانی جابه‌جا کند.

دکتر سعید محمد در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه اقدامات انجام شده در جزیره کیش برای جذب مسافران خارجی تاثیرگذار است گفت: اقداماتی که انجام دادیم نه تنها برای جام جهانی ۲۰۲۲ بلکه برای توسعه پایدار جزیره کیش خواهد بود؛ نیاز به همه این زیرساخت‌ها داشتیم که در آینده اگر بخواهیم رویداد دیگری برگزار کنیم مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: در همه بخش‌ها از قبیل سلامت، حمل و نقل فرودگاهی و بندری زیرساخت‌های لازم انجام شده و آینده خیلی خوبی برای مردم جزیره کیش پیش‌بینی می‌کنیم. هدف ما تکمیل همه زیرساخت‌ها در جزیره کیش است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: