صبح پنجشنبه صورت گرفت؛

تجلیل و قدردانی از نیروهای آتش نشانی و نجات فرودگاهی کیش

تجلیل و قدردانی از نیروهای آتش نشانی و نجات فرودگاهی کیش
کدخبر : 566812

به مناسبت گرامی داشت هفتم مهر روز جهانی آتش نشانی و خدمات ایمنی از نیرو های خدوم آتش نشانی و نجات فرودگاهی کیش تجلیل و قدردانی شد.

 عزت اله محمدی صبح پنجشنبه به مناسبت گرامی داشت هفتم مهر در دیدار با نیروهای پر تلاش آتش نشانی فرودگاه بین المللی کیش، گفت: رویکرد حرفه ای آتش نشانان در حوزه فرودگاهی با رعایت قوانین و مقررات مدیریت سوانح هوایی تنها وجه تمایز نیروهای این مجموعه با ایستگاه های آتش نشانی سطح شهر است.

محمدی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه ایستگاه آتش نشانی و نجات فرودگاهی کیش به عنوان سومین فرودگاه پر تردد در سطح کشور، اظهار داشت: برای نخستین بار در دو سال گذشته با دریافت مجوز از سازمان منطقه آزاد کیش تعداد ۱۴ نفر نیروی حرفه ای دارای تحصیلات دانشگاهی با گذراندن آزمون سراسری در آتش نشانی و نجات فرودگاهی کیش جذب شدند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی ضمن برخورداری از روحیه سالم و تجهیزات مورد نیاز همراه با برنامه مدون می توانند در سوانح احتمالی برای نجات جان انسان ها نقش آفرینی کنند.

به گفته سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، آتش نشانان نقش مهم و ارزشمندی در برقراری امنیت روانی و جانی مسافران در زمان نشست و برخاست پروازها در فرودگاه ایفا می کنند.

عزت اله محمدی تداوم برگزاری کارگاه های آموزشی را یکی از مولفه های اصلی ارتقاء دانش و سطح آمادگی نیروهای آتش نشانی برشمرد و گفت: هیچ محدودیتی برای استفاده از ظرفیت اساتید در برگزاری کارگاه های آموزشی و انجام ماموریت جهت شرکت در دوره های مختلف برای ارتقاء سطح دانش آتش نشانان وجود ندارد.

محمدی جذب نیروهای جدید آتش نشانی با برخورداری از “دانش فنی، مکانیکی و آشنایی با سیستم های اطفاء حریق مکانیزه” را از برنامه های آتی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش عنوان کرد.

وی با تاکید بر این که با ورود تجهیزات جدید به مجموعه آتش نشانی فرودگاه کیش باید دانش نیروها نیز متناسب با تجهیزات به روز شود، افزود: دریافت گواهینامه پایه یک آتش نشانی مستلزم آگاهی از دانش فنی، مکانیکی و آشنایی کامل از سیستم اطفاءحریق مکانیزه است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، خاطر نشان کرد: خرید دو دستگاه خودرو آتش نشانی با هدف افزایش و به روز رسانی ناوگان خودروهای آتش نشانی در سطح استاندارد های بین المللی در دستور کار قرار گرفته است.

عزت اله محمدی از خرید تجهیزات و خودرو نجات و همچنین تجهیزات رفاهی داخل ایستگاه آتش نشانی فرودگاه کیش خبر داد و بیان داشت: در طول ۴ سال گذشته شاهد تغییرات قابل توجهی در حوزه های “جذب نیروی انسانی، بهسازی اماکن و آماده سازی خودروهای آتش نشانی” هستیم.

محمدی تاکید کرد: ضمن خرید تعداد دو دستگاه خودروی آتش نشانی و نجات، سالن ورزشی این مجموعه در کمترین زمان ممکن تجهیز و آماده بهره برداری نیروهای آتش نشانی فرودگاه کیش قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در مراسم تجلیل و قدردانی از نیروهای آتش نشانی و نجات فرودگاهی کیش برخی از معاونان و مدیران شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

 

روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: