یارانه

واریز یارانه جدید به حساب این افراد | یارانه بگیران بخوانند

واریز یارانه جدید به حساب این افراد | یارانه بگیران بخوانند
کدخبر : 557376

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای هر طرحی در ابتدای کار با مشکلات و نارسایی‌هایی مواجه است و بزودی با رفع نواقص مرحله جدید طرح هدفمندی یارانه‌ها ، مزایای آن به کام مردم شیرین خواهد شد.

به گزارش شمانیوز: سیدغنی نظری روز یکشنبه در آئین معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور خلخال در پاسخ به اعتراض اعضای هیات علمی این دانشگاه مبنی بر حذف آنها از لیست یارانه‌ بگیران دولت اظهار کرد: رسیدگی و بازبینی افراد معترض به حذف آنها از لیست یارانه‌ بگیران از سوی دست‌اندرکاران اجرای مرحله جدید اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها بسیار مطلوب و قابل قبول بوده و بسیاری افرادی که در گروه‌بندی دهک خانوار این افراد اشتباه شده ، مجددا به لیست یارانه‌بگیران اضافه شده‌اند.

وی با بیان اینکه نحوه قبلی پرداخت یارانه‌ها در یک جا باید قطع می‌شد تا دهک‌های پایین جامعه از مزایای هدفمندی یارانه‌ها برخودار شوند، افزود: اجرای هر طرحی در ابتدای کار با مشکلات و موانعی همراه بوده که بتدریج و با پیشرفت طرح و شناخت نواقص و رفع آنها راه برای بهره‌مندی بیشتر دهک‌های پایین جامعه از یارانه هموارتر خواهد شد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروزی جامعه ریشه در گذشته داشته و یک روزه نمی‌توان بار سنگینی از مشکلات دولت‌های گذشته که بر دوش دولت امروزی است از پیش روی مردم برداشت، خاطرنشان کرد: همه مردم ایران اسلامی در آینده نه چندان دور از مزایای طرح هدفمندی یارانه‌ها بهره‌مند شده و مشکلات اقتصادی کشور بتدریج از میان برداشته خواهد شد.

نظری افزایش قیمت ارزاق در کشورهای همسایه از جمله افغانستان ، عراق و ترکیه و ایران در روزهای اخیر را نتیجه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت و جلوگیری از قاچاق ارزاق  ارزان‌قیمت از داخل کشور به کشورهای همسایه دانست و گفت: علاوه بر پیشگیری از خروج ارزاق ارزان از ایران ، سودهای کلانی که از محل ارز یارانه‌ای به جیب تعداد افراد معدودی می‌رفت از این پس بین آحاد مختلف جامعه تقسیم خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان ملت ایران برای زیرسوال بردن خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: وظیفه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد تبیین در جامعه بیش از گروه‌های دیگر اجتماعی است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جهاد تبیین برای پیام‌رسانی انقلاب اسلامی ایران در سطح بین‌المللی وخنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان ملت اظهار کرد: هرگونه بروز مشکلات از جانب بی‌تفاوتی به کشور و میهن اسلامی قطعا ابتدا دامن افراد بی‌تفاوت را خواهد گرفت.

نظری گفت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی امسال سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای کمک به دانشگاه پیام نور کشور منظور شده که دانشگاه پیام نور استان اردبیل نیز از این اعتبار بهره‌مند خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: