بازبینی خدمات بیمه تکمیلی آتیه به فرهنگیان

بازبینی خدمات بیمه تکمیلی آتیه به فرهنگیان
کدخبر : 557569

​مدیرعامل آتیه‌سازان کشور از بازبینی خدمات بیمه تکمیلی آتیه به فرهنگیان خبر داد و گفت: بیمه آتیه‌سازان آماده هر گونه تلاش و همکاری دوجانبه در جهت رفع دغدغه هزینه درمان این افراد است.

علی خسروی مدیرعامل آتیه‌سازان کشور با اشاره به تغییر رویکردها در دولت جدید، اظهار کرد: تغییر و تحولات مدیریتی اخیر در حوزه رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مثبت ارزیابی می‌شود و بر این اساس فضای خدمت به جامعه فرهنگیان به عنوان نکته مهم و حیاتی برای اقدامات آتیه‌سازان سرلوحه کار قرار گرفته است.

خسروی تصریح کرد: بازتعریف رویکردهای جدید در راستای افزایش اعتماد و رضایت مشتریان و به‌‌ویژه فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فرهنگیان سرمایه‌های بی‌بدیل و ذخایر ارزشمند این جامعه محسوب می‌شوند که باید به نحو مطلوب و شایسته برای افزایش رضایتمندی آنها در جامعه اقدام کرد.

مدیرعامل آتیه‌سازان کشور خدمت به فرهنگیان را یک رسالت و مسئولیت اجتماعی برای شرکت آتیه‌سازان در سیاست‌های راهبردی مدیران آتیه‌سازان عنوان کرد و ادامه داد: تلاش در جهت بازبینی و تعریف سیاست‌ها و خدمات متقابل آتیه‌سازان به فرهنگیان را یک اصل مهم آتیه محسوب می‌شود.

خسروی ادامه داد: اگر مدیران آموزش و پرورش تمایل به احیای مجدد بیمه مطلوب تکمیل درمان را داشته باشند، بیمه آتیه‌سازان آماده هر گونه تلاش و همکاری دوجانبه در جهت رفع دغدغه هزینه درمان این افراد است.

وی در پایان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری، کمک به ارتقای منزلت و معیشت فرهنگیان وظیفه آحاد جامعه است و شرکت آتیه‌سازان حافظ نیز در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از هیچ کوششی برای این جامعه زحمتکش دریغ نخواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: