مجمع عمومی موسس شرکت بیمه اتکایی آوای پارس برگزار شد

مجمع عمومی موسس شرکت بیمه اتکایی آوای پارس برگزار شد
کدخبر : 558079

مجمع عمومی موسس شرکت بیمه اتکایی آوای پارس با حضور70درصد سهامداران این شرکت، صبح روز یکشنبه مورخ 22/03/1401 برگزار شد.

براساس این گزارش در ابتدای جلسه دبیر کل سندیکای بیمه¬گران کشور در سخنانی ضمن تبریک به سهامداران و موسسین شرکت بیمه اتکایی آوای پارس و اعلام آمادگی سندیکا برای هرگونه همکاری با این شرکت، برای کارکنان، موسسین و سهامداران آن آرزوی موفقیت کرد و تاسیس این شرکت را گامی مهم در رشد و توسعه صنعت بیمه کشور دانست.

در ادامه جلسه با معرفی هیات رییسه و اعلام رسمیت مجمع توسط رییس، ابتدا گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در راستای تاسیس این شرکت از جمله ارایه طرح به بیمه مرکزی، اقدام به اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار و فعالیت های مربوط به ثبت قانونی شرکت توسط مجید بنویدی، نماینده هیات موسس ارایه گردید.

در پایان تمامی دستورات جلسه اعلام شده در آگهی رسمی با رای سهامداران به تصویب رسید. از جمله این مصوبات می توان به تصویب طرح اساسنامه شرکت، انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره، انتخاب موسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی آرمان آروین پارس به عنوان حسابرس علی البدل و همچنین روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار شرکت اشاره نمود که تمامی این مصوبات با اعلام رییس مجمع و تایید آن توسط اکثری سهامداران به تصویب رسید.

همچنین مقرر گردید اکچوئر رسمی پس از استقرار اعضای هیات مدیره و آغاز جلسات آن توسط این اعضا مشخص و اعلام گردد.

1

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: