معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان:

صادرات یک میلیون و ۱۰۰ هزار تنی، مُهر تاییدی بر کیفیت جهانی محصولات است

صادرات یک میلیون و ۱۰۰ هزار تنی، مُهر تاییدی بر کیفیت جهانی محصولات است
کدخبر : 558110

هیاتی از کشور آلبانی با هدف آشنایی با ذوب آهن اصفهان و تولیدات این مجتمع عظیم صنعتی،شنبه بیست و یکم خردادماه با مهرداد تولاییان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان و تنی چند از دیگر مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

مهرداد تولاییان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان در این نشست گفت : این کارخانه اولین تولید کننده فولاد در ایران است و شاخه اصلی فعالیت آن تولید مقاطع طویل فولادی می باشد و کلیه سایزهای میلگرد از ۱۲ تا ۳۲ میلیمتر و در صورت داشتن سفارش تا سایز بالاتر را قابلیت تولید دارد. انواع تیرآهن از سایز ۱۲ تا ۳۰ ( I و H ) نیز جزء سبد محصولات ذوب آهن اصفهان است.

وی افزود : این شرکت با تبعیت از تغییر تقاضای مشتریان در داخل و خارج از کشور، سبد تولید محصولاتش را تغییر داد و علاوه بر تولید محصولات ساختمانی،کلاف های صنعتی،انواع ریل، آرک های معدنی و... را نیز تولید می کند.

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه تولید ۲۰ درصد از محصولات این کارخانه از قالب ساختمانی به صنعتی تبدیل شده است،تصریح کرد: در بحث کیفیت محصولات و استانداردهای آنها،ذکر این جمله کافی است که در سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن صادرات به بازارهای گوناگون داشتیم و این نشان دهنده کیفیت جهانی محصولات ذوب آهن اصفهان است.

هیات آلبانی ابراز داشتند که  بسیار علاقمند بودیم قطب صنعت ایران ( ذوب آهن اصفهان) را از نزدیک ببینیم و طی بازدیدی که امروز از بخش های مختلف کارخانه داشتیم، می توانیم زمینه های همکاری بسیاری را تعریف کنیم.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: