انتصابات جدید در دفتر مرکزی با حکم مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد

 انتصابات جدید در دفتر مرکزی با حکم مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد
کدخبر : 558223

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور احکام انتصاب برخی از مدیران و روسای ادارات دفتر مرکزی، تغییرات در ساختار سازمانی را بر اساس چارت جدید مصوب سال 1401 اجرایی کرد.

ظهر امروز در جلسه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان دفتر مرکزی  دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد بر اساس چارت جدید مصوب سال ۱۴۰۱ احکام انتصاب برخی از مدیران و روسای ادارات دفتر مرکزی را صادر و به ایشان ابلاغ کرد.

 در ابتدای جلسه دکتر اسلام کریمی با اشاره به نقش مثبت تغییرات مدیریتی در ایجاد انگیزه و رشد هر مجموعه ای گفت: بر همین اساس از سال گذشته در نشست های کارشناسی اصلاح ساختار سازمانی صندوق قرض الحسنه شاهد را در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به عنوان یکی از اولویت های مجموعه در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: پس از تصویب چارت جدید مصوب امروز اولین احکام مسئولیتی در دفتر مرکزی را صادر و به همکاران ابلاغ می کنیم تا ان شاالله بر اساس چارت سازمانی مذکور، ارائه خدمات به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر صورت گیرد.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان اظهار کرد: تمامی افراد شاغل در صندوق از دفتر مرکزی گرفته تا مناطق و بانکداران اجرایی سراسر کشور تنها یک هدف دارند و آن هدف چیزی نیست جز خدمت صادقانه و با افتخار به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، لذا هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار بگیریم باید تمام توان خود را برای خدمت هر چه بهتر به این عزیزان بکار بگیریم.

در پایان احکام انتصاب تعدادی از مدیران و روسای ادارات دفتر مرکزی که شرح آن در ذیل خواهد آمد توسط دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و دکتر محمود تبریزی رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به ایشان اهداء و ابلاغ شد.

صندوق قرض الحسنه شاهد

 

روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: