همزمان با تولید در واحد اروماتیک ‌پتروشیمی بندرامام صورت گرفت:

تقدیر از نقش آفرینان کنترل حادثه واحد آروماتیک

تقدیر از نقش آفرینان کنترل حادثه واحد آروماتیک
کدخبر : 536626

به گزارش شما و اقتصاد: صبح امروز مراسم تقدیر و تجلیل از کارکنان و روسای فعال در کنترل حادثه آتش سوزی واحد آروماتیک با حضور مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و دیگر مدیران ارشد شرکت در سالن کنفرانس این مجتمع، برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  در این مراسم حمیدرضا رستمی ضمن تشکر و قدردانی از واکنش سریع و به موقع کارکنان بهره برداری و آتش نشانان در کنترل و اطفاء‌ حرفه‌ای آتش ناشی از پارگی خط خروجی راکتورهای بخش پالایشگاهی واحد آروماتیک، اظهار داشت: این حادثه بالقوه می‌توانست به عواقب ناگواری در این واحد منجر شود که بحمدالله با اقدام سریع و به موقع کارکنان،‌ حادثه کنترل و خطر گسترش آتش به سایر واحدها و مخازن مهار شد.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام افزود : اقدام آتش نشانان سبب شد از تجهیزات ثابت نظیر استراکچر ، راکتور ، برج‌ها و ظروف تحت فشار از آسیب‌های احتمالی ناشی از آتش ایمن بمانند. از سوی دیگر موضوع کنترل آتش، اطفاء و تجربیات حاصله در این حادثه در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی کارگاهی به کارشناسان و کارکنان دیگر شرکت‌های پتروشیمی منطقه منتقل شد.

وی ادامه داد: با اقدامات اجرایی و تعمیراتی صورت گرفته ، بخش‌های تولیدی واحد آروماتیک  در مدار تولید قرار گرفتند به همین منظور از تمامی مدیران و کارکنان تعمیرات و بهره‌برداری تشکر و قدردانی می‌شود.

مهندس رستمی در پایان با توجه به کهولت و فرسودگی واحدهای تولیدی مجتمع ، توجه هرچه بیشتر و دقیق‌تر مدیریت های مرتبط به منظور نگهداری و تعمیرات واحد‌های عملیاتی را خواستار شد. 

شایان ذکر است در دوم آبان ماه سال جاری، یکی از خطوط حامل هیدروژن واحد آروماتیک بر اثر رپچر دچار حریق و با حضور به موقع و عکس العمل مناسب نیروهای بهره برداری ، ایمنی و آتش نشانی این حادثه تحت کنترل قرار گرفت و اطفاء شد.

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: