مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در دیدارهای نوروزی با مدیران پنج شرکت پتروشیمی منطقه

لازمه تحقق شعار سال در صنعت پتروشیمی، همدلی و استمرار تعاملات سازنده برای تولید حداکثری است

لازمه تحقق شعار سال در صنعت پتروشیمی، همدلی  و استمرار تعاملات سازنده برای تولید حداکثری است
کدخبر : 540994

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به مناسبت فرا رسیدن سال نو با مدیران پنج شرکت پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی دیدار کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: روز سه شنبه دهم فروردین ۱۴۰۰ حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به همراه جمعی از مدیران و روسای شرکت با حضور درمجتمع های پتروشیمی امیرکبیر ، مارون، فجر انرژی خلیج فارس، خوزستان و بوعلی سینا با مدیران عامل این شرکت ها دیدار و‌ ضمن تبریک عید نوروز جلسه ای دوستانه با مدیران عامل این شرکت‌ها برگزار کرد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به مناسبت آغاز سال جدید با این تجدید دیدارها خواستار همدلی، همبستگی و استمرار تعاملات سازنده بین شرکت‌های پتروشیمی منطقه شد.

حمیدرضا رستمی طی این دیدارها و  جلسات با مدیران عامل با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری  نامگذاری شده با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» اشاره کرد و انسجام حداکثری مجموعه‌ها را برای تحقق شعار سال لازم دانست.

گفتنی است دیدار با دیگر مدیران عامل شرکت های منطقه نیز در برنامه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام قرار داشت که بدلیل مشغله مدیران در این روز محقق نشد.

شایان ذکر است پیش از این مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در ابتدای سال به مناسبت فرارسیدن سال نو از تمامی واحد های تولیدی و ستادی شرکت بازدید کرد و ضمن تبریک عید نوروز دیداری صمیمانه با کارکنان داشت.

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: