شرکت پتروشیمی اروند پیشرو در اقدامات زیست محیطی

بازدید مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از مجتمع پتروشیمی اروند

بازدید مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از مجتمع پتروشیمی اروند
کدخبر : 542784

به گزارش شما و اقتصاد: مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به همراه رئیس اداره محیط زیست شهرستان ماهشهر و هیات همراه از مجتمع پتروشیمی اروند بازدید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: دکتر رضایی مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به همراه مهندس سلیمانی رییس اداره محیط زیست شهرستان ماهشهر و هیات همراه در مجتمع پتروشیمی اروند حاضر شدند و از بخش های مختلف مجتمع از جمله واحد فیلتر پرس، پایش آنلاین و همچنین وضعیت های پساب های خروجی از این پتروشیمی بازید کردند.

در ابتدای این جلسه که در سالن کنفرانس مجتمع برگزار شد دکتر افشین کیانی رئیس مجتمع شرکت پتروشیمی اروند ضمن عرض خوشامدگویی به مهمانان و حاضرین در جلسه بر لزوم تداوم این بازدید ها و نشست ها تاکیدکرد. 

سپس مهندس داوود چهرازی رئیس HSE و مهدی روغنی رئیس محیط زیست پتروشیمی اروند گزارش جامعی از پیشرفت فعالیت های صورت گرفته در زمینه محیط زیست و خروج مجتمع از صنایع آلاینده ارائه دادند. 

 در این جلسه به یکی از مباحث مهمی که پرداخته شد، لایروبی خور بود که با رضایت مندی مهمان جلسه همراه بود و همچنین مقرر شد که ادامه لایروبی بصورت مکانیزه انجام شود.

 دکتر رضایی مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور ضمن قدردانی از تلاش های زیست محیطی شرکت پتروشیمی اروند، بیان کرد: که جلسات ماهیانه با حضور نمایندگان پتروشیمی برگزار شود و نتایج جلسات بصورت مکتوب برای اداره کل ارسال شود.

 

 

 

 

 

روابط عمومی پتروشیمی اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: