مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، درگذشت نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، درگذشت نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت
کدخبر : 555900

علی عسگری در پیامی درگذشت هنرمند نادر طالب‌زاده را به جامعه رسانه‌ای و فرهنگی کشور، جبهه فرهنگی انقلاب، دوستداران "زنده یاد طالب زاده" و بازماندگان معزز تسلیت گفت.

به گزارش شما و اقتصاد: متن پیام بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 جبهه فرهنگـی و رسـانه ای انقلاب و مقاومـت، در سوگ یکی از چهره های مردمی و دلسوز نشست.

◾️بدون شک هجران ناباورانه "زنده یاد نـادر طالـب زاده" تهیه کننده، مستندساز، کارگردان، نویسنده و پژوهشگر شهیر و انقلابی -که به حرکت رسانه‌ای جبهه مقاومت در رقابت‌های سهمگین رسانه‌ای دنیای امروز معنای دیگر بخشید- غمی جانکاه و  فراموش ناشدنی است.

◾️تلاش های مجاهدانه و خستگی ناپذیر این چهره خوشنام و خدوم عرصه فرهنگ و رسانه در جهاد تبیین و نشر ارزش ها و آرمان های والای اسلام و انقلاب محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نبود و نام نیک و سبک و مکتب متفاوتش، بیت الغزل همه‌ی پیکارهای رسانه ای جبهه مقاومت است.

◾️این چهره فعال و با دغدغه، علاوه بر تهیه مستند های فاخر و تشکیل گروه‌های اندیشه ورز، با تربیت نیروهای جوان، متعهد و انقلابی خدمت شایانی به نظام و انقلاب کرد و هیچگاه خدمات صادقانه و ماندگارش از اذهان پاک نخواهد شد.

◾️اینجانب این ضایعه اسفناک را به جامعه رسانه‌ای و فرهنگی کشور، جبهه فرهنگی انقلاب،  دوستداران "زنده یاد طالب زاده" و بازماندگان معزز تسلیت عرض می نمایم و برای آن عزیز سفر کرده، غفران واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: