علی عسکری در بازدید از پتروشیمی هنگام:

کارگاه های طرح‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس باید شبانه‌روزی باشد

کارگاه های طرح‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس باید شبانه‌روزی باشد
کدخبر : 558216

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های در دست انجام گروه تاکید کرد که با تامین امکانات لازم، کارگاه‌های طرح‌ها باید حتی المقدور بدون تعطیلی و ۲۴ ساعته باشد.

به گزارش شما و اقتصاد: دکتر علی عسکری در جریان سفر به پایتخت انرژی ایران، از بخش‌های مختلف طرح پتروشیمی هنگام بازدید کرد.

مدیرعامل پتروشیمی هنگام با اشاره به ثبت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در این طرح، گفت: در این طرح هزار و ۴۴ نفر مشغول به کار هستند و پروژه ۸۲.۳۹ درصد پیشرفت داشته که پیشرفت فاز یک ۹۳.۹۵ و پیشرفت فاز دو ۶۸.۶۱ درصد است.

WhatsApp Image 2022-06-14 at 10.10.49 AM

عبدالرضا جوانمردی افزایش سه برابر و نیم سهم ساخت داخل از بودجه پیش‌بینی شده در این مجتمع را از ویژگی‌های این طرح عنوان کرد و گزارشی از چالش‌ها و برنامه‌های پیش رو ارائه کرد.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این بازدید بر ارائه گزارش‌های هفتگی طرح‌ها از میزان پیشرفت و چالش‌ها تاکید کرد و افزود: راه‌اندازی طرح‌ها در موعد مقرر و بلکه زودتر از موعد به صورت جدی در دستور کار گروه است.

دکتر علی عسکری نیز با بیان اینکه پروژه‌های توسعه‌ای و طرح‌های در دست انجام گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس باید به صورت ۲۴ ساعته انجام شود، گفت: سرمایه این کشور و مردم برای توسعه در اختیار ماست و نباید لحظه‌ای برای صیانت از سرمایه‌گذاری انجام شده و به ثمر رسیدن آن غفلت کنیم و شبانه‌روز باید کار کنیم.

WhatsApp Image 2022-06-14 at 10.10.48 AM

وی خاطر نشان کرد:  کارگاه‌های ما باید با تامین امکانات لازم بدون تعطیلی کار کنند، تا انشالله هر چه سریعتر این طرح‌ها به سرانجام برسد و کار کردن جهادی و بدون وقفه برای رسیدن به نتیجه مطلوب، مورد تاکید جدی ماست.

روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: