فجر آماده دریافت پیشنهادها و همکاری با بانک تجارت در زمینه های مالی است

فجر آماده دریافت پیشنهادها و همکاری با بانک تجارت در زمینه های مالی است
کدخبر : 558460

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با اشاره به ارائه پیشنهادهای مدیران بانک تجارت گفت: فجر انرژی آماده دریافت پیشنهادها و همکاری با بانک تجارت در زمینه های مالی است.

صبح چهارشنبه (۲۵ خرداد ۱۴۰۱) مدیرعامل بانک تجارت به همراه تعدادی از مدیران ارشد این بانک از مجتمع شرکت فجر بازدید کردند. پس از این بازدید نیز جلسه ای با حضور مدیرعامل، رئیس مجتمع و روسای امور مالی و روابط عمومی در سالن همایش ناحیه ۲ شرکت فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد.

در این جلسه علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تاکید بر پایداری تولید این شرکت گفت: کسب رکورد ۱۰۰۶ روز تولید مستمر در شرکت فجر حاصل تلاش ها و زحمات کارکنان و مدیران این مجموعه است که اکنون نیز این مجموعه در حال کسب رکورد های جدید در پایداری تولید برق است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت فجر پس از بندرامام بیشترین سرمایه را در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را دارد، عنوان کرد: امیدواریم بانک تجارت بتواند در زمینه دریافت برخی مطالبات برون منطقه ای شرکت فجر تسهیل ایجاد کند.

در ادامه نیز مدیران بانک تجارت وعده دادند که پیشنهادات خود در زمینه دریافت مطالبات شرکت فجر انرژی خلیج فارس را ارائه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: