مازیار سلطانی در گفت و گو با شما و اقتصاد عنوان کرد:

واحد تحقیقات پتروشیمی کارون تنها شرکت دانش بنیان هلدینگ خلیج فارس

واحد تحقیقات پتروشیمی کارون تنها شرکت دانش بنیان هلدینگ خلیج فارس
کدخبر : 571878

رئیس واحد تحقیقات پلی‌اورتان پتروشیمی کارون، این مجموعه را تنها شرکت دانش بنیان هلدینگ خلیج فارس مطرح می‌کند که از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به کسب دریافت گواهینامه‌ رسمی شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: مازیار سلطانی رئیس واحد تحقیقات پلی‌اورتان پتروشیمی کارون در یک گفت وگوی اختصاصی در پاسخ به سوال خبرنگار شما و اقتصاد درباره با میزان تاثیرپذیری تحریم‌ها بر فروش این شرکت، گفت: فروش ما اکنون افزایش دارد و بازار را هم در حال توسعه می‌باشد به نحوی که شرکت‌ها و بازارهای جدید به باشگاه مشتریان این پتروشیمی اضافه می‌شود. میزان فروش و افزایش این مقدار فروش مهر تایید بر کیفیت محصولات تولیدی این مجموعه می‌باشد.

سلطانی با اشاره به روند توسعه بازار و استراتژی شرکت بر مبنای سیاستگذاری کل هلدینگ خلیج فارس، اضافه کرد: با توجه به اینکه اولویت ما در تامین بازار داخل می‌باشد، اکثر مشتریان ما داخلی هستند. اولویت اول تامین بازار داخل است که براساس سیاست از پیش‌ تعیین‌شده پس از بی‌نیازی بازار داخل به سمت صادرات حرکت می‌کنیم. 

وی درباره محصول جدید پتروشیمی کارون، اظهار داشت: طبق روند تایید شده در مجموعه پتروشیمی کارون و همچنین ارتباطی که با بازار داریم، نیاز مشتریان و کشور شناسایی و با ارزیابی‌های انجام شده برای محصولاتی که توان تولید آن را داریم با به دست‌آوردن فناوری آن وارد تولید این محصولات می‌شویم.

رئیس واحد تحقیقات پلی‌اورتان پتروشیمی کارون، این مجموعه را تنها شرکت دانش بنیان هلدینگ خلیج فارس مطرح می‌کند که از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به کسب دریافت گواهینامه‌ رسمی شده است. این گواهینامه رسمی به شرکتی داده می‌شود که مجموعه فناوری آن کاملا به صورت داخلی و در داخل آن شرکت مستقر می‌باشد نه با کمک شرکت‌های دانش بنیان دیگر. محصولات دانش بنیانی این شرکت در مجموعه کارون کاملا به صورت بومی و داخلی می‌باشد و به همین دلیل تنها شرکت دانش‌بنیان هلدینگ خلیج فارس است که موفق به دریافت گواهینامه رسمی دانش بنیان پس از تایید و بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی‌های انجام شده از مجموعه و کارکنان آن شده است.

مازیار سلطانی درباره آموزش و تربیت نیروهای متخصص، گفت: آموزش‌های ما محدود به مراحل تولید محصولاتی می‌باشد که قرار است در بازار عرضه شود. طبق سلسله مراتبی کارکنان و اپراتورهای متخصص، آموزش‌های مربوطه را دریافت می‌کنند. 

وی تامین منابع مالی این شرکت را از مجموعه پتروشیمی کارون و صندوق معاونت علمی و فناوری عنوان کرد و میزان رضایت خود را در حد رفع نیازهای فعلی اعلام نمود. 

مسئول واحد تحقیقات پتروشیمی کارون با بیان اینکه فروش این شرکت هم در بورس کالا انجام می‌گیرد، افزود: ما نیز همانند دیگر مجموعه‌های هلدینگ، فروش را در بورس کالا و با هدف تامین نیاز بازارهای داخلی انجام می‌دهیم که پس از تامین نیاز داخلی صادرات هم انجام خواهد گرفت و مطابق آخرین آمار، امسال صادرات محصولات به کشور روسیه انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: