رپرتاژ اگهی

ویلای شمال را با بهترین قیمت اجاره کنید

ویلای شمال را با بهترین قیمت اجاره کنید
کدخبر : 546909

طبیعت شمال ایران دارای مناظری شگفت انگیز است. مناطق کوهستانی، مناطق جنگلی، شهرها و روستاهای ساحلی و دشت‌هایی در ارتفاعات ییلاقی همه از زیبایی‌های شمال کشور ما هستند که اغلب ما خاطراتی را در آن برای خود رقم زده‌ایم.

 تجربه اقامت در ویلاهای شمال

شهرها، روستاها و مناطق ییلاقی شمال ایران از زیبایی خیره کننده‌ای بهره برده‌اند. با توجه به نزدیک بودن این اقلیم به پایتخت ایران، مسافران زیادی در هر فصلی مناطق شمالی را برای سفر انتخاب می‌کنند. ممکن است این سفر، سفری کوتاه در حد تعطیلات آخر هفته باشد و یا عده‌ای ممکن است مدت طولانی‌تری را برای کسب آرامش در شمال کشور سپری کنند. شهرهای شمالی ایران در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان هر کدام دارای جذابیت‌های منحصر به فردی هستند. تجربه هر منطقه در هر اقلیمی خوشایند است به خصوص اگر محل اقامت هم خصوصی و هم در دل طبیعت باشد.

ویلاهای شمال دارای تنوع بالایی هستند که با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلفی در سایت جاباما طبقه بندی شده‌اند. در هر کدام از مناطق شمالی، هر نوعی از ویلا که مد نظرتان باشد قابل رزرو و اجاره است. جاباما گزینه‌ای به نام رزرو فوری و قطعی دارد که در مواقع سفرهایی که در لحظه آخر به انجامشان تصمیم می‌گیرید، کمک قابل توجهی می‌کند. این امکان برای افرادی که برای سفر از پیش برنامه ریزی نمی‌کنند کار را بسیار راحت کرده است.

as

افرادی که تجربه اجاره ویلا در شمال را دارند به خوبی می‌دانند که این نوع سفر به شمال یکی از جذاب ترین انواع سفرهای داخلی است. تنوع قیمت نیز امکان اجاره ویلا را برای بودجه‌های مختلف میسر کرده است. طبق قاعده، هر ویلایی که امکانات و تجهیزات بیشتری داشته باشد از قیمت بیشتری برخوردار است. اما در نوع ویلا از منظر ساحلی، جنگلی یا کوهستانی تفاوت خاصی در قیمت ویلا وجود ندارد. چرا که هر کدام از مناطق شمال ایران زیبایی خاص خود را دارند و همه هم دارای طرفداران زیادی هستند. ویلاهایی که در سایت جاباما برای راحتی کاربران به تفکیک شهر و نوع ویلا فهرست شده‌اند، هر کدام ویژگی دارند که ما در ادامه به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم.

fdd

انواع ویلاهای شمال در سایت جاباما

کاربران سایت جاباما به تنوع بالایی برای اجاره ویلا در شمال را در دسترس خود دارند. ویلاهای جنگلی اغلب نزدیک به روستاهای شمالی در دل طبیعت بنا شده‌اند. طبیعت بکر اطراف این ویلاها محیط خوبی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری ایجاد کرده است. گردشگرهای شمال می‌توانند در مدت اقامت خود در ویلا، به گردش در طبیعت و انواع ورزش‌ها بپردازند. با این نوع سفر، می‌توانید به سلامتی جسمی و روحی خود کمک چشمگیری کنید.

بسیاری از ویلاهای شمال دارای استخر روباز و سرپوشیده هستند. شاید شنا در استخر روباز در فصل سرد سال، گزینه مناسبی برای همه افراد نباشد. چرا که برای شنا در آب سرد آمادگی بدنی کافی مورد نیاز است که شاید همه از آن برخوردار نباشند. اما در میان ویلاهای جاباما ویلاهایی با استخر آب گرم نیز وجود دارند. این گزینه در فصل سرد سال لذت شما را از تن به آب زدن صد چندان می‌کند. بعضی از ویلاها نیز دارای استخرهای سرپوشیده هستند. تعدادی نیز دارای هر دو استخر روباز و سرپوشیده هستند که شرایط همه افراد و انواع سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. به طور مثال افرادی که برای اجاره ویلا در نوشهر اقدام می‌کنند بیشتر به دنبال جنین ویلاهایی هستند.

مسافرانی که به صورت دسته جمعی به شمال سفر می‌کنند، بدشان نمی‌آید اگر بتوانند به ورزش‌های گروهی بپردازند و از این نوع تفریحات نیز لذت ببرند. ویلاهای ساحلی اغلب دارای فضای مناسبی برای ورزش‌های ساحلی هستند. ورزش در ساحل و بعد از آن شنا زیر آفتابی که آب دریا را گرم کرده، حال خوشی را به مسافران شمال می‌دهد. بعد از چنین تفریحاتی، خوردن یک وعده غذای گرم محلی و خواب ظهر در یک هوای پاکیزه یک روز خوش را در شمال ایران کامل می‌کند. گوش سپردن به صدای امواج دریا نیز لالایی شیرینی برای خواب شب در ویلاهای ساحلی است. به همین دلیل‌ها اجاره ویلا در رامسر که یک شهر ساحلی به حساب می‌آید به یک تفریح محبوب تبدیل شده است.

ییلاق‌های کوهستانی نیز چشم اندازهای بکری را برای دوستداران طبیعت پدید می‌آورند. ویلاهای جذاب و زیبایی در ارتفاعات شمال ایران ساخته شده که هر کدام ویژگی خاصی دارند. بعضی از این ویلاها در همسایگی خانه‌های روستایی بنا شده‌اند که به مسافران امکان چشیدن طعم صبحانه محلی را می‌دهند. در این میان آشنایی با روستاییان مهربان و دوستی با مردم بومی منطقه نیز تجربه‌ای لذت بخش است که به مردم شناسی گردشگرها کمک قابل توجهی کرده و روستاییان را نیز به حوزه گردشگری علاقمند می‌سازد.

بعضی ویلاهایی که در سایت جاباما به کاربران ارائه می‌شوند دارای حیات و باغ بزرگ هستند. در این نوع ویلاها معمولا چندین فضای نشستن در باغ طراحی شده‌اند. این امکان به افرادی که گروهی سفر می‌کنند و همچنین به خانواده‌هایی که دارای گروه‌های سنی مختلفی هستند، فرصت این را می‌دهد که در چند دسته در یک زمان تقسیم شده و به تفریحات مختلفی بپردازند.

ویلاهای چوبی، ویلاهای دوبلکس، ویلاهای یک خوابه، دو خوابه و چند خوابه نیز از انواع ویلاهایی هستند که در فهرست جاباما دسته بندی شده‌اند. با این امید که از هر لحظه سفر خود به شمال ایران لذت ببرید، راهی سفر شوید و به افزایش کیفیت زندگی خود کمک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: