تقدیر دکتر زالی از فعالان پایگاه واکسیناسیون مستقر در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

تقدیر دکتر زالی از فعالان پایگاه واکسیناسیون مستقر در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران
کدخبر : 548979

در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از تلاش ۶ ماهه مدیریت و تعدادی از پرسنل فعال مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به جهت مشارکت در طرح ملی واکسیناسیون همگانی ویروس کرونا با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: طی مراسمی که صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۰ در این مجموعه برگزار شد، لوح تقدیر با امضای دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران توسط دکتر ناهید فلاحتی مسئول واحد بیماری های غیر واگیر شبکه بهداشت و درمان شمیرانات به امیررضا شریف نیا مدیر مجموعه نیاوران و تعدادی از پرسنل فعال مجموعه در پایگاه واکسیناسیون مستقر در این مجموعه اهدا شد.

20211208_134613

در متن لوح سپاس دکتر زالی آمده است:

«مردم سرزمین سرافراز ایران اسلامی همواره خاطره دلنشین همراهی ها و دلسوزی های تلاشگران عرصه بهداشت و درمان را در نبرد با ویروس کرونا از یاد نخواهد برد.

20211208_134559

اینک بر خود می بالیم که در میانه این نبرد دشوار، مردان و زنانی از تبار علم و دانش خوش درخشیدند و دوشادوش مردم سرزمینمان ایستادند و از آنچه آموخته بودند، مرهم ساختند تا ندای سلامتی بار دیگر در کوچه های شهر طنین انداز شود.

اینجانب از تلاش ها، همدلی ها و اقدامات ارزشمند شما در امر مهم "واکسیناسیون همگانی ویروس کرونا" قدردانی می نمایم. امید آن که ثمره این تلاش های بی وقفه و مداومت در خدمت بی منت به مردم عزیز، سلامتی روز افزون و بالندگی هرچه بیشتر جامعه پر نشاط ایران عزیز باشد.

سلامتی، عزت و توفیق روز افزونتان در نظام پر افتخار سلامت را از خداوند منان خواستارم.»

20211208_140834

یادآور می شود مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ ها در انجام واکسیناسیون عمومی کشور و بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، از تیر ماه سالجاری یکی از پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون را در این مجموعه راه‌اندازی کرد.

روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: