قیمت پکیج‌ تورهای جام جهانی حداقل ۲۱۰ میلیون تومان

علی‌بابا فروش پکیج‌های جام جهانی قطر را آغاز کرد

علی‌بابا فروش پکیج‌های جام جهانی قطر را آغاز کرد
کدخبر : 560891

شرکت سفرهای علی‌بابا تنها نماینده رسمی فیفا در رابطه با فروش خدمات جام جهانی قطر در ایران شد و از امروز ۲۵ تیرماه فروش بلیت و پکیج جام جهانی را آغاز کرد. مجید حسینی‌نژاد مدیر عامل علی‌بابا قیمت پکیج‌های علی‌بابا برای ۳ بازی مقدماتی تیم ملی ایران را به همراه هتل و پرواز از ۲۱۰ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش شما و اقتصاد:  مجید حسینی‌نژاد مدیرعامل و هم‌بنیانگذار علی بابا در نشست خبری با موضوع «عرضه پکیج‌های جام جهانی ۲۰۲۲» اعلام کرد: ماتنها نماینده رسمی فیفا در رابطه با فروش خدمات جام جهانی قطر در ایران هستیم و کاربران می‌توانند از امروز (۲۵ تیر) برای خرید بلیت بازی‌ها و پکیج تور جام جهانی اقدام کنند.

او همچنین توضیح داد پکیج تور کامل علی‌بابا دارای تورلیدر و ترانسفر رایگان نیز هست و پکیج‌ها روی هتل‌های ۴ و ۵ ستاره بسته شده است. حسینی‌نژاد تاکید کرد هتل‌های علی‌بابا و به طور کل اقامتگاه‌هایی که در آینده روی این پلتفرم اضافه می‌شوند صرفا اماکنی هستند که مورد تایید فیفا هستند و علی‌بابا به هیچ عنوان اقامتگاه‌هایی غیر از آنهایی که فیفا تاکید کرده را در لیست خود نمی‌گذارد.

مجیدحسینی‌نژاد مدیرعامل علی‌بابا

مجیدحسینی‌نژاد مدیرعامل علی‌بابا معتقد است سفر جام جهانی را پرچالش اما جذاب می‌داند.

سفر با چشمان کاملا باز

مدیرعامل علی‌بابا از اهالی رسانه و تمام افرادی که در این نشست حضور داشتند خواست مخاطبان را به دقت و در نظر داشتن تمام جوانب سفر دعوت کنند و در این رابطه توضیح داد: قطر شهر بسیار کوچکی است و حتی فیفا هم از اینکه ظرفیت‌های اقامتی و شهری قطر آماده جام جهانی نباشد، ابراز نگرانی کرده‌ است. ما هم با در نظر گرفتن تمام این چالش‌ها وارد این گود شده‌ایم اما وظیفه خود می‌دانیم هموطنان را از تمام نکات سفر آگاه کنیم و با اینکه متعهدیم بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به مسافران عرضه کنیم اما در کمال صداقت همه افراد را به توجه به این نکات جلب می‌کنم. در تورهای جام جهانی فقط بحث پول داشتن کافی نیست و هجوم افراد از سرتاسر جهان حتی بزرگترین کشورها را هم با چالش روبرو می‌کند. سفر جام جهانی درعین حال که از جذاب‌‌ترین سفرها به شمار می‌رود اما ترافیک، مشکل کمبود رستوران، اقامتگاه و شلوغی اماکن گردشگری را به همراه دارد گرچه تاکید می‌کنم سفر جام جهانی جزو مهیج‌ترین سفرهاست.

او در ادامه افزود: ما در هر بازی به ۳هزار بلیط برای فروش دسترسی داریم و پکیج‌های مناسب ایرانیان را در بهینه‌ترین زمان‌ها که قیمت کمتری برای اقامت و هتل بپردازند انتخاب کرده‌ایم و از حالا افراد می‌توانند حتی بلیت فینال جام جهانی را نیز خریداری کنند.

او همچنین افزود: قبل از سفر برای تمام مسافران جلسه توجیهی آنلاین و حضوری گذاشته می‌شود تا بسیاری از نکات برای مسافران واضح‌تر مشخص شود.

حسینی‌نژاد همچنین در پاسخ به پیوست مبنی بر اینکه آیا فروش B۲C برایشان در اولویت است گفت: ما به همکاران آژانسی بین ۴ تا ۶ درصد بسته به میزان فروش کمیسیون پرداخت می‌کنیم اما به طور حتم وقتی مسافر از ما و نمایندگی‌هایمان پکیج کامل خریداری کند با ضمانت و آسودگی بهتری فرآیند خرید و پیگیری انجام می‌شود.

چرا جام جهانی؟

آرش خسرویان، مدیر بازاریابی علی‌بابا هم در بخش دیگری از این نشست از چرایی ورود علی‌بابا به جام جهانی گفت: سفر جام جهانی به معنای مطلق کلمه «سفر» است و علی‌بابا هر جا که سفری در جریان باشد می‌خواهد تجربه شایسته‌ای از آن را به کاربران ارائه دهد. او به هر حال سفر جام جهانی را توری پرهزینه خواند و گفت پکیج‌های ارائه شده از طرف فیفا در ۵ گروه‌بندی مختلف از ۹۵۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار هستند.

علی‌بابا

MATCH club اقتصادی‌ترین پکیج جام جهانی است.

علی‌اکبر سلطانی مدیر پشتیبانی مشتریان علی‌بابا هم در این راستا گفت: به دلیل اینکه برای کاربران تجربه بهتری از سفر ارائه شود تیم پشتیبانی جام‌جهانی علی‌بابا ۲۴ساعته و با شماره‌ای جداگانه و تیمی مجزا به مسافران سرویس شبانه‌روزی می‌دهند و حتی مسافران می‌توانند در دفاتر حضوری نیز برای خرید تورها و گرفتن پشتیبانی حضور پیدا کنند.

امیرحسین شعبانیان مدیر روابط عمومی علی‌بابا نیز با مروری بر فعالیت‌های علی‌بابا از ابتدا تا کنون و اضافه شدن خدمات این مجموعه در طی سال‌های گذشته علی‌بابا را برند ملی گردشگری در ایران خواند و افزود ما روی تجربه سفر سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و سفر جام جهانی نیز به عنوان یک سفر خاطره‌ساز در همین دسته قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: