رونمایی از قالب جدید وبسایت رسمی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

رونمایی از قالب جدید وبسایت رسمی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران
کدخبر : 563440

در آستانه هفته دولت، از قالب وبسایت رسمی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با طراحی جدید و امکانات متنوع رونمایی شد.

به گزارش شما و اقتصاد: با هدف استفاده از فناوری های روز همسو با رویکردها و اهداف فرهنگی این مجموعه، وبسایت مجموعه نیاوران بازطراحی و از لحاظ ساختار ظاهری و مسائل فنی به روز و بهینه شد.

تسهیل دسترسی مخاطبان به بخش های مختلف سایت، جذابیت بصری بیشتر، ارتباط مستقیم با مخاطب از طریق وبسایت و تعریف لینک های مختلف کاربردی جدید از دیگر اهداف انجام این طراحی بوده است.

ایجاد دسترسی به "پادکست نیاوران"، "لینک فروش تور راهنمای گردشگری صوتی" ، "لینک فروش بلیط به صورت اینترنتی" ، "تور مجازی ۳۶۰ درجه مجموعه"، ایجاد بخش مجزا جهت معرفی "تنوع زیستی باغ تاریخی نیاوران" و همچنین نقل روایت های شفاهی و مکتوب مجموعه از قاجار تا پهلوی در بخش "نیاوران و روایت دو قرن حادثه" از جمله قابلیت های جدید ایجاد شده در قالب گرافیکی جدید وبسایت است.

ارسال عکس و ویدئو از سوی گرشگران و بازدیدکنندگان در بخش "نیاوران از نگاه شما" و جذب داوطلبان علاقه مند به همکاری با مجموعه در بخش "فرهنگ یار نیاوران شوید" دیگر دسترسی های جدید وبسایت مجموعه نیاوران است که به منظور تعامل بیشتر با مخاطبان موزه ایجاد شده اند.

گفتنی است مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری پایتخت و با غنای آثار متنوع فرهنگی و تاریخی از دوره های مختلف تاریخی، از ابتدای سال جاری، رویکرد استفاده از فناوری های نوین و به روز را جهت دربرگیری تمام گروه های سنی و سلیقه های مختلف و معرفی هرچه بهتر داشته های فرهنگی، در دستور کار خود قرار داده و در فازها و پروژه های مختلف در حال تجهیز شدن به فناوری های جدید است. 

وبسایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به نشانی؛ www.niavaranmu.ir برای ارائه خدمات به عموم مخاطبان قابل دسترسی است.

روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: