رئیس جامعه تورگردانان ایران:

صادرکنندگان خدمات گردشگری نیازمند حمایت هستند

صادرکنندگان خدمات گردشگری نیازمند حمایت هستند
کدخبر : 574372

رئیس جامعه تورگردانان ایران گفت: جامعه تورگردانان ایران به عنوان صادرکنندگان خدمات گردشگری کشور می‌توانند با بهره‌مندی از فرصت‌های حمایتی ایجاد شده از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فرصت احیای دوباره پیدا کنند.

به‌گزارش شما و اقتصاد: ابراهیم پورفرج رئیس جامعه تورگردانان ایران امروز دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در نشست آموزشی نحوه بهره‌مندی از ظرفیت‌های صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: فعالیت تورگردانان در قالب صادرات از سال ۸۴ پذیرفته شده است و هم‌اکنون به دلیل ارزآوری از مالیات معاف شدیم. صنعت گردشگری تحت تاثیر مستقیم اتفاقات محیطی است و طی سال‌های گذشته آسیب و خسارات بسیاری را متحمل شده است.

او با بیان اینکه صندوق ضمانت صادرات ایران می‌تواند در زمینه‌های مختلف یاریگر دفاتر خدمات مسافرتی برای ورود گردشگران به کشور باشد، افزود: نیاز است تا به تورهای ورودی کمک شود تا ما بتوانیم مجددا ورود جدی به بازارهای جهانی گردشگری داشته باشیم.

پورفرج خاطرنشان کرد: پیش از این در اغلب نمایشگاه‌های خارجی و بازارهای جهانی حضور داشتیم که متاسفانه در سال‌های اخیر تحت تاثیر کرونا و سایر اتفاقات تحمیلی فرصت معرفی ایران در عرصه‌های جهانی را از دست داده‌ایم.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: