رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی سوم اسفند به ایران سفر می‌کند

رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی سوم اسفند به ایران سفر می‌کند
کدخبر : 575495

رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی، سوم اسفندماه به منظور دیدار و گفت و گو با مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بررسی ظرفیت‌های حوزه صنایع‌دستی کشورمان وارد ایران خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد: سعد القدومی رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی در سفر به ایران از هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر  (سرو سیمین ۷) بازدید به عمل خواهد آورد.

او همچنین از آثار نمایشگاه این دوره از جشنواره بازدید خواهد کرد و ضمن دیدار و گفت و گو با تعدادی از مسئولان و مقامات کشورمان از جمله مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مراسم اختتامیه جشنواره سرو سیمین ۷، که روز پنجشنبه چهارم اسفند در محل برج میلاد تهران برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

سعد القدومی در سفر خود به ایران همچنین به بررسی ظرفیت‌های کشورمان در حوزه صنایع‌دستی خواهد پرداخت و به چند شهر دیگر از جمله شهرهای نامزد کسب عناوین جهانی سفر می‌کند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر از ۲۶ بهمن الی ۴ اسفند در محل موزه ملی ایران در حال برگزاری است.

سعد القدومی پس از درگذشت رئیس فقید شورای جهانی صنایع دستی، توسط هیئت اجرایی آن شورا در ۲۵ می سال ۲۰۲۱ منصوب شد و کار خود را آغاز کرد و سپس در جلسه فوق العاده مجمع عمومی شورای مذکور مورخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ رسما به عنوان ریاست شورای جهانی صنایع دستی تا پایان دوره فعلی یعنی تا سال ۲۰۲۴ منصوب شد.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: