از برگزیدگان جشنواره سرو سیمین۷ تجلیل به عمل آمد

از برگزیدگان جشنواره سرو سیمین۷ تجلیل به عمل آمد
کدخبر : 575909

در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین۷)، تعدادی از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شدند.

به گزارش شما و اقتصاد؛ مهندس سید عزت‌الله ضرغامی که شامگاه امشب پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر در محل سالن همایش‌های برج میلاد حضور یافته است از تعدادی از برگزیدگان بخش جنبی جشنواره سرو سیمین هفت تجلیل به عمل آورد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همراهی مریم جلالی معاون صنایع‌دستی، محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی، محمود‌وند نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس از این برگزیدگان در بخش جنبی جشنواره تجلیل به عمل آورد.

مهدی غلامی هنرمند خاتم‌کار، مهدی اسدی هنرمند رشته قلمزنی از استان فارس، بذرافشان استاد مشبک فلز از اصفهان، اسما جوادی از استان زنجان، مهواره اکبری، شهین پزشکی، فاطمه سیدی، شادی حبیب هنرمند رشته منبت و احجام چوبی، محمدعلی ودود مرد سال صنایع‌دستی در هند، راضیه جلیلی هنرمند رشته زیورآلات و ...  از جمله هنرمندان و برگزیدگان هستند که در این مراسم از سوی مهندس ضرغامی تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم از شش نسل یک خانواده به نام خسبی که در ساخت و تولید کلاش در استان کردستان فعالیت دارند تجلیل شد.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: