قدردانی جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور از وزیر میراث‌فرهنگی

قدردانی جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور از وزیر میراث‌فرهنگی
کدخبر : 579063

جامعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور با انتشار پیامی از رویکرد سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص حمایت از اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور قدردانی کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: متن این پیام به این شرح است: همواره توجه ویژه مقامات و مسئولان به هتل‌های چند ستاره و اقامتگاه‌های سطح بالا منجر به غفلت از ظرفیت بوم‌گردی ها در سفرهای استانی بوده است، به طوری که مدیران استانی در برنامه‌های سفر کمتر از ظرفیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی برای برگزاری جلسات و اقامت مقامات استفاده می‌کردند. 

رویکردی که وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در سفرهای استانی خصوصا سفر اخیر خود به آذربایجان غربی داشت، برگرفته از توجه او به سه حوزه تخصصی که در بوم‌گردی ها نهفته است، دارد.

جامعه انجمن های حرفه ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایران ضمن تقدیر از این رویکرد مهندس ضرغامی که حاکی از پرچم‌داری شخص وزیر به میراث ناملموس ایران که در خوراک، آیین، پوشش، صنایع دستی، موسیقی و سبک زندگی بومی هر منطقه ای از ایران در قلب بوم‌گردی ها نهفته است، این اقدام ارزشمند را ارج نهاده و از تک تک مدیران استانی و شهرستانی خواستار است تا با رفع مشکلات پیش روی بوم‌گردی ها، حافظ میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی باشند.

کفتنی است؛ مهندس ضرغامی در سفر ۲ روزه به جنوب استان آذربایجان‌غربی از اماکن تاریخی و طبیعی شهرستان‌های شاهین‌دژ، تکاب و میاندوآب بازدید کرد.

 

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: