بازار گرانی لوازم خانگی در دست ۴ تولید کننده

بازار گرانی لوازم خانگی در دست 4 تولید کننده
کدخبر : 547352

کمتر از یک ماه پیش مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، از غیرقانونی بودن افزایش قیمت لوازم خانگی خبر می دادند و مصاحبه ها از ثبات قیمت ها می گفت، اما حالا نامه ای از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به برخی تولیدکنندگان ارسال شده که از افزایش بدون مجوز قیمت ها حکایت دارد.

 اواخر مهرماه سال جاری بود که مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت، اعلام کرد که تولیدکنندگان لوازم خانگی در سال جاری افزایش قیمت نداشته اند. حال عباس تابش، رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به مدیران عامل چهار تولیدکننده داخلی لوازم خانگی اعلام کرده که با توجه به بررسی قیمت فروش محصولات این شرکت‌ها از سوی نمایندگی‌ها و عوامل فروش آن‌ها در نیمه نخست سال جاری و نیز سال گذشته و گزارش ارائه شده از سوی اتاق اصناف ایران در جلسه کارگروه تنظیم بازار که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد؛ مستندات از افزایش قیمت محصولات تولیدی این شرکت‌ها حکایت داشته است.

 

لوازم خانگی

این نامه می تواند پایانی باشد بر حواشی داستان افزایش قیمت بدون مجوز و زیرپوستی لوازم خانگی در بازار، و صدور مجوز آن از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان.

منبع: اقتصاد نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: