چرا مهدی طارمی از لیست تیم ملی خط خورد / واکنش ها به خط خوردن اسم طارمی از تیم ملی

چرا مهدی طارمی از لیست تیم ملی خط خورد / واکنش ها به خط خوردن اسم طارمی از تیم ملی
کدخبر : 547400

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بعید می‌دانم اسکوچیچ بدون اجازه و هماهنگی رئیس فدراسیون فوتبال، در خصوص عدم دعوت طارمی تصمیم گیری کرده باشد.

علی اصغر مدیر روستا در خصوص اعلام لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی لبنان به خبرنگار ورزشی رکنا، اظهار داشت: انتخاب لیست تیم ملی فوتبال ایران در هر شرایطی به عهده سرمربی تیم ملی است. در حال حاضر مسئولیت به عهده اسکوچیچ است. اما باید قبول کنیم به لحاظ روحی و روانی، وزنه سنگینی برای بازیکنان تیم است. دقیقاً نمی‌دانم چه اتفاقی بین اسکوچیچ و مهدی طارمی افتاده است؛ اما از دور به نظر می‌رسد بین کادرفنی و مهدی طارمی، زاویه بوده است. 

وی افزود: نمی‌توانیم قضیه مهدی رحمتی و کی‌روش را با این قضیه مقایسته کنیم. این موضوع قابل قیاس با آن ماجرا نیست. به هر حال از نظر قدرت و سابقه کی‌روش و اسکوچیچ قابل مقایسته نیستند. 

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی کاملاً بدون حاشیه مشغول پیگیری کارش بود. با تصمیم جدید اسکوچیچ تیم کاملاً به حاشیه رفت. مهدی طارمی با عملکرد خوبی که در پورتو داشته خودش را در قلب بازیکنان و هواداران تیم ملی جا داده است.  حضور او از نظر روحی و روانی واقعاً برای تیم مثمر ثمر است. 

مدیر روستا در  پایان عنوان کرد: بعید می‌دانم اسکوچیچ بدون اجازه و هماهنگی رئیس فدراسیون فوتبال، در خصوص عدم دعوت طارمی تصمیم گیری کرده باشد. از عزیزی خادم خواهش می‌کنم به این مسئله ورود و مشکل را حل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: