استقلالی بودن مدیرعامل پرحاشیه تیم پرسولیس | اشتباه بسیار عجیب شبکه ورزش

کدخبر : 549376

شب گذشته رسول پناه مدیرعامل جنجالی تیم پرسپولیس بالاخره در تلویزیون حضور پیدا کرد.

مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق تیم پرسپولیس شب گذشته مهمان برنامه شب های فوتبالی بود. مدیرعامل سابق تیم پرسپولیس در این برنامه حرف های جنجالی‌ای زد. رسول پناه شجاع خلیل زاده مدافع سابق تیم پرسپولیس را مورد حمله شدید قرار داد و در ادامه به محمدحسن انصاری فرد هم تاخت. رسول پناه که در زمان خضور در تیم پرسپولیس به واسطه پخش یک ویدئو حسابی دچار دردسر شده بود در این مورد هم توضیحاتی داد. یکی دیکر از نکات مهم برنامه شب گذشته اشتباه عجیب برای سمت رسول پناه در بود؛ جایی که به جای تیم پرسپولیس نوشته شد سرپرست اسبق تیم استقلال!

 

مهدی رسول پناه در برنامه شبهای فوتبالی حاضر شد و در حالی که انتقادات زیادی را بابت حضور در فضای رسانه‌ای متوجه خود می‌دید گفتگوی طولانی را با مجری این برنامه انجام داد.

* دورانی که بنده به هیئت مدیره آمدم، اتفاقاتی افتاد از جمله اینکه آقای انصاری‌فرد به بن بست رسیدند و بدون اطلاع ما استعفا دادند. بعد از این مسئله ما در یک بحران عجیبی قرار گرفتیم مخصوصا بحران مالی. بحث کالدرون و دستمزد بازیکنان بود و همچنین اینکه رفته بودند از کارگزار پول قرض کردند. در حالی که باید درآمد کسب می‌کردند اما رفتند قرض کردند و دو برابر چک دادند.

* بعد کارگزار آمد و گفت که اگر پول ما را ندهید چک شما را اجرا می‌گذاریم. در حالی که نمی‌دانستیم اصلا چک داده شده. ۲۷ میلیارد چک داده بودند و گفتند که مصوبه هیئت مدیره است در حالی که مصوبه هیئت مدیره نبود. ما در هیئت مدیره بحث کردیم و گفتیم چرا از هیئت مدیره پول قرض کردی؟ بعد از آن جلسه آقای انصاری‌فرد استعفا دادند.

* بعد ما جلسه هیئت مدیره گذاشتیم چون من مسئول هیئت مدیره بودم، به عنوان سرپرست من را انتخاب کردند. چالش‌ها تازه از اینجا آغاز شد و من دو بار رفتم استعفا دادم اما کسی نبود که مسئولیت را قبول کند. جالب است یک نکته به هواداران بگویم؛ دو سه روز بعد از حضور ما آمدند و اموال باشگاه را توقیف کردند و حتی درفشی‌فر را خلع ید کردند.

کرونا آمد و چهار ماه فوتبال تعطیل شد و شب عید بود. ما سریع وارد کار شدیم و یک مبلغ ناچیز در بانک گردشگری طلب داشتیم بابت چند بازی ای که از برند پرسپولیس استفاده کردند و یک مبلغ ناچیزی گرفتیم و دو سه درصد به بازیکنان دادیم و با کارمندان تسویه کردیم و وارد سال جدید شدیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: