آخرین قیمت بین کوین در بازار

آخرین قیمت بین کوین در بازار
کدخبر : 550243

سال ۲۰۲۱، به عنوان سالی پر از پیشرفت‌های قابل توجه برای بازار رمزارزها توصیف شده است. افزایش قانون‌گذاری‌های مربوط به این حوزه، باعث افزایش پذیرش آن در میان مردم سراسر جهان شده است اینکه کدام رمزارزها سوددهی بهتری دارند را در ادامه بررسی می کنیم.

 بیت کوین پس از ریزش های کم سابقه اخیر اکنون به تدریج در حال بازیابی و بازگشت به سطوح قدرتمندتر است. اگرچه بیت کوین فاصله قابل توجهی با رکورد ۶۲ هزار دلاری خود دارد اما در تلاش است راه خود را به سمت رسیدن مجدد به قله هموار کند. داده های درون شبکه نیز نشان می دهند که در روزهای اخیر نگهداری و خرید بیت کوین کاهش محسوسی داشته است بنابراین بسیاری برای خرید بیت کوین مردد مانده اند درادامه وضعیت رمز ارزها به خصوص بیت کوین را بررسی می کنیم. 

 

برترین رمزارزهای سال۲۰۲۱ کدامند؟ 

بازار رمزارزها در سال گذشته نوسانات قابل توجهی را تجربه کرد. اما در این بین برخی از رمزارزها، سودهایی نجومی برای سرمایه‌ گذاران خود به ارمغان آوردند.

شیبا اینو (SHIB):۴۷,۲۴۰,۰۵۴ درصد رشد

 

گالا گیمز (GALA): ۳۸۰۰۰ درصد رشد

CEEK VR: رشد ٢٧٤١٩ درصدی

اکسی اینفینیتی (AXS): ۱۷۳۹۱درصد رشد

انی‌سواپ (ANY): ۱۴۵۶۰ درصد رشد

 

سندباکس: ۱۶۲۰۰ درصد رشد

پالیگان: ۱۴۱۰۰ درصد رشد

ترا: ۱۳۲۰۰ درصد رشد

 

سال ۲۰۲۱، به عنوان سالی پر از پیشرفت‌های قابل توجه برای بازار رمزارزها توصیف شده است. افزایش قانون‌گذاری‌های مربوط به این حوزه، باعث افزایش پذیرش آن در میان مردم سراسر جهان شده است.

در ایالات متحده، یک لایحه دو حزبی در سال ۲۰۲۱ که مقرراتی برای وضع مالیات بر تراکنش‌های ارز دیجیتال دارد، تعهدات گزارش مالیاتی جدیدی را برای صرافی‌های ارزهای دیجیتال لازم‌الاجرا کرد.

چنین اقدامات نظارتی زمینه را برای ارزهای دیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی قانونی فراهم کرده است.

 

بر اساس داده‌های راهبرد امور مالی بریتانیا، شمار بزرگسالانی که دارایی‌های ارز دیجیتال را در اختیار دارند، از ۱.۹میلیون نفر در سال گذشته، به ۲.۳میلیون نفر رسیده است.

در نوامبر ۲۰۲۱، ۸.۳ میلیون تراکنش در شبکه بیت کوین انجام شد. مجموع کارمزد برای تمام تراکنش‌های شبکه اتریوم در همان ماه به ۱.۸۲ میلیارد دلار رسید که نسبت به اکتبر ۲۰۲۱، ۳۴.۶ درصد افزایش داشت.

از دیگر پیشرفت‌های مهم ارزهای دیجیتال می‌توان به مشارکت مسترکارد و Island Pay در سال جاری اشاره کرد که شاهد راه‌اندازی اولین کارت مرتبط با ارز دیجیتال بانک مرکزی در جهان بود. همچنین پی‌پال در اکتبر ۲۰۲۱ سرویس جدیدی را راه‌اندازی کرد که مشتریان می‌توانند مستقیما از حساب خود ارزهای دیجیتال را خریداری کنند، نگه دارند یا بفروشند.

 

از طرفی، یکی از شناخته‌شده‌ترین تیم‌های بسکتبال جهان، دالاس ماوریکس، در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که پرداخت‌های ارز دیجیتال برای کالاها و بلیط‌های رسمی را می‌پذیرد.

ارزش کل بازار رمزارزها از ۵۰۰میلیون دلار در دسامبر سال ۲۰۱۲، به ۷۸۲میلیارد دلار در دسامبر ۲۰۲۰ رسید که نشان‌دهنده نرخ رشد مرکب سالانه(CAGR) بیش از ۱۵۰ درصد است.

در تاریخ ۸نوامبر، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ۳تریلیون دلار افزایش یافت و بالاترین سطح تاریخی خود را ثبت کرد.

شیبا اینو (SHIB):۴۷,۲۴۰,۰۵۴ درصد رشد

شیبا اینو یک میم‌کوین است که در آگوست ۲۰۲۰ توسط بنیانگذاری ناشناس به نام ریوشی ایجاد شد. این پروژه نیز مانند بسیاری از رمزارزهای دیگر مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. 

 

در تاریخ می ۲۰۲۱، شیبا اینو با ارسال نیمی از کل عرضه خود (۵۰تریلیون سکه) به خالق اتریوم، ویتالیک بوترین از طریق آدرس اتریوم در دسترس عموم، خبرساز شد.

شیبا اینو در تاریخ ۲۸اکتبر سال ۲۰۲۱ در میان ۱۰رمزارز برتر بازار قرار گرفت و جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد و همچنین از دوج‌کوین و پولکادات پیشی گرفت. در همان روز، این سکه رشد ۱۷۳درصدی را نسبت به هفت روز گذشته تجربه کرد و به قیمت ۰.۰۰۰۰۸۴۴دلار رسید.

در تاریخ ۲۲دسامبر، پس از اینکه یک نهنگ ناشناس ۴تریلیون توکن شیبا اینو به ارزش ۱۳۶میلیون دلار خریداری کرد،  ارزش این میم‌کوین به ۰.۰۰۰۰۳۶۳۸دلار رسید.

شیبا اینو با بازدهی ۴۷,۲۴۰,۰۵۴ درصدی، در صدر فهرست به عنوان بهترین ارز دیجیتال عملکرد سال ۲۰۲۱ قرار دارد. به عنوان شاخص پذیرش گسترده‌تر باید گفت که ۳۹۰ تاجر در سراسر جهان شیبا اینو را به عنوان وجه پرداختی می‌پذیرند. این رمزارز تا تاریخ ۲۳دسامبر با ارزش بازار ۱۹میلیارد دلار، در رتبه سیزدهم بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد.

روند قیمتی شیبا از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱

 

گالا گیمز (GALA): ۳۸۰۰۰ درصد رشد

گالا گیمز، یک توسعه‌دهنده بازی‌های بلاکچین که به بازیکنان اجازه می‌دهد از شخصیت‌های توکن غیرقابل تعویض منحصر به فرد خود در محیط بازی استفاده کنند، در سال ۲۰۱۹ با هدف بازتعریف دنیای بازی راه‌اندازی شد. این پروژه طیف کاملی از بازی‌های مختلف بلاکچین را ارائه می‌دهد. از زمان راه‌اندازی، ۲۶هزار NFT فروخته و ۱.۳ میلیون کاربر فعال ماهانه را به اکوسیستم خود جذب کرده است. 

علاوه بر این، گالا گیمز در تاریخ مارس ۲۰۲۱ با پالیگان، یک پروتکل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای ایجاد و اتصال شبکه‌های بلاکچین سازگار با اتریوم، وارد مشارکت شد که به آن اجازه داد از کاهش هزینه‌های تراکنش بهره‌مند شود.

از دیگر کاتالیزورهای مثبت برای گالا، می‌توان به سه بار فهرست شدن آن در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد. ابتدا این سکه در ۱۳ سپتامبر در بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، فهرست شد. در ۱۶ سپتامبر، Bibox، یک پلت فرم معاملاتی دارایی های دیجیتال هوش مصنوعی، سکه گالا گیمز را نیز فهرست کرد و پس از آن در صرافی معروف رمزنگاری کوین‌بیس در تاریخ ۱۶نوامبر عرضه شد. به طور کلی، عملکرد سالانه این رمزارز ۳۸۰۰۰درصد بوده است. 

در ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۲۱، ارزش سکه گالا با ۴۸۸ درصد افزایش به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۰.۱۲۳۶ دلار رسید. تا تاریخ ۲۳دسامبر، این رمزارز با ارزش بازار ۳.۳میلیارد دلار در رتبه ۴۸ قرار داشت.

روند قیمتی گالا از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱

CEEK VR: رشد ٢٧٤١٩ درصدی

CEEK VR یک توسعه‌دهنده پیشرو در محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است که توزیع ‌کانالی جامع تجربیات واقعیت مجازی VR)) را با هدف اتصال مستقیم هنرمندان موسیقی، ورزشکاران و سایر تولیدکنندگان محتوای دیجیتال به طرفداران خود در دنیای مجازی تسهیل می‌کند. این شرکت به دلیل ارائه چندین کانال از محتوای VR با استفاده از هدست های ثبت شده شناخته شده است.

CEEK VR با شرکت‌هایی مانند اپل، یونیورسال موزیک و تی-موبایل، شراکت‌های قابل توجهی را تضمین کرده و همچنین مجموعه‌های CEEK VR از طریق خرده‌فروش‌های بزرگ ایالات متحده مانند Best Buy و Target فروخته می‌شوند.

یکی از دلایل احتمالی رشد CEEK این است که این شرکت ادعا می‌کند با ارائه فرصت‌هایی برای دسترسی مستقیم به طرفداران خود، جریان‌های درآمد جدیدی را برای هنرمندان و سازندگان موسیقی باز می‌کند.

این ارز دیجیتال امیدبخش در تاریخ ۲۹نوامبر سال ۲۰۲۱ به ۱.۲۰دلار رسید که بالاترین سطح قیمت آن بود. همچنین با عملکرد سالانه ۲۷.۴۱۹درصدی باعث خشنودی سرمایه‌گذاران شد.  CEEK تا تاریخ ۲۳دسامبر با ارزش بازار ۵۲۲میلیون دلار، در رتبه ۱۳۵ قرار گرفت.

روند قیمتی CEEK  از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ 

اکسی اینفینیتی (AXS): ۱۷۳۹۱درصد رشد

اکسی اینفینیتی، یک بازی دیجیتالی الهام گرفته شده از Pokemon در فضای متاورس است که به کاربران فرصت‌های بازی برای کسب درآمد مانند جمع‌آوری، پرورش و پرورش موجوداتی معروف به Axies را داده و به آنها پاداش می‌دهد.

این پروژه که تنها چهار سال پیش وارد صحنه شد، در اکتبر سال ۲۰۲۱ به نقطه عطفی دست یافت و اکسی اینفینیتی به دو میلیون کاربر فعال روزانه رسید.

اکسی اینفینیتی دارای مجموع درآمد سالانه ۱.۴۱ میلیارد دلار و حجم فروش NFT ۳.۸۱ میلیارد دلار است. همچنین بیش از یک میلیون معامله‌گر، از زمان عرضه اکسی اینفینیتی در بیش از ۱۱میلیون تراکنش، آن را خریده یا فروخته‌اند. با توجه به این معیارها، قابل درک است که AXS از سال گذشته تا به امروز ۱۷۳۹۱ درصد بازده داشته است.

۱۶ تاجر در سراسر جهان AXS را به عنوان وجه پرداختی می پذیرند. تا تاریخ ۲۳دسامبر، این رمزارز با ارزش بازار ۶.۱میلیارد دلار در رتبه ۲۸ قرار دارد.

روند قیمتی اکسی ایفینیتی از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱

انی‌سواپ (ANY): ۱۴۵۶۰ درصد رشد

انی‌سواپ یک پروتکل مبادله میان‌زنجیره‌ای غیرمتمرکز است که در جولای ۲۰۲۰ تاسیس شد. انی‌سواپ، زیرساخت پیوستن ۲۵ بلاکچین اصلی مختلف از جمله اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و پالیگان را فراهم می‌کند.

این شرکت بیش از ۳۰۰هزار کاربر جمع‌آوری کرده و ادعا می‌کند که از نظر سرعت، امنیت و تمرکززدایی در بازار پیشرو است.

ANY یکی از پرنوسان‌ترین رمزارزها در سال ۲۰۲۱ بوده است. این توکن در تاریخ ۲۱ دسامبر سال جاری به بالاترین قیمت ۲۷.۶۱ دلاری دست یافت و عملکرد سالانه ۱۴۵۶۰ درصدی را ثبت کرد. این رمزارز تا تاریخ ۲۳دسامبر با ارزش بازار ۳۷۶میلیون دلار در جایگاه ۲۴۶ قرار گرفت.

روند قیمتی انی‌سواپ از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲

سندباکس: ۱۶۲۰۰ درصد رشد

سندباکس، سی و یکمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان بوده که ارزش بازار آن ۵.۵ میلیارد دلار است. توکن SAND در سال ۲۰۲۱ رشد ۱۶۲۰۰درصدی را تجربه کرده و ثروت سرمایه‌گذاران خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

سندباکس که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده توکنی است که در بازی‌های مجازی یا فضای متاورس استفاده می‌شود. برخی از افراد مشهور طرفدار این توکن هستند و از این رو باعث افزایش قیمت آن می‌شوند.

پالیگان: ۱۴۱۰۰ درصد رشد

پالیگان چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان بوده که ارزش بازار آن ۱۸.۱۷ میلیارد دلار است. توکن متیک در سال ۲۰۲۱ رشد ۱۴۱۰۰درصدی را تجربه کرده و بسیاری از سرمایه‌گذاران بلندمدت به آن روی آورده‌اند.

پالی‌گان، پلتفرمی است که می تواند برای مقیاس بندی اتریوم استفاده شود. بلاکچین پالیگان که یک چارچوب انعطاف‌پذیر است به کاربران اجازه می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را بسازند. 

بلاکچین پالیگان میتواند اتریوم را به یک سیستم چندزنجیره‌ای تبدیل کند که به آن اینترنت بلاکچین نیز می‌گویند. در یک زنجیره یک‌طرفه، شبکه پالیگان می‌تواند تا ۶۵هزار تراکنش در ثانیه را انجام دهد.

ترا: ۱۳۲۰۰ درصد رشد

ارزش بازار ترا در حال حاضر ۳۱.۳میلیارد دلار است. توکن لونا در سال ۲۰۲۱ رشد ۱۳۲۰۰درصدی تجربه کرده و در حال حاضر نهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار است.

به نظر می رسد ترا، ثبات قیمت ارزهای فیات را با ماهیت غیرمتمرکز بیت‌کوین ترکیب کند تا پرداخت های سریع و کم هزینه را ارائه دهد. پروتکل بلاکچین آن به استیبل کوین‌ها متصل است و به Terra اجازه می‌دهد تا یک سیستم پرداخت جهانی قوی ایجاد کند.

سرمایه گذاری ۱۰۰ دلاری در هر یک از این ارزهای دیجیتال در آغاز سال ۲۰۲۱، امروز تقریباً ۱۰۴۰۰۰ دلار ارزش دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: