آخرین واکنش‌ها به ممنوع‌التصویری علی‌کریمی؛ از رسول خادم تا آذری‌جهرمی

آخرین واکنش‌ها به ممنوع‌التصویری علی‌کریمی؛ از رسول خادم تا آذری‌جهرمی
کدخبر : 563496

در پی انتشار پست توهین‌آمیز از سوی «علی کریمی» وی ممنوع‌التصویر شده و بیلبوردهای تبلیغاتی وی از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

اظهارات پرحاشیه بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران موجی از واکنش‌ها را در میان افراد جامعه و حتی سلبریتی‌ها و شخصیت‌های سیاسی کشور به همراه داشت. این نخستین بار نیست که یک فوتبالیست با اقدامات یا اظهارات جنجالی، انتقادات و بعضا حمایت‌هایی را در میان مردم به راه انداخته و انگشت اشاره را به سوی جامعه فوتبالی کشور می‌گیرد. کریمی سالها بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده و افتخارات زیادی را در همین لباس برای کشورش به ارمغان آورده تا جایی که به وی لقب «جادوگر فوتبال ایران»  دادند.  

رسول خادم در پست اینستاگرامی حمایت خود را از علی کریمی بعد از حواشی اخیرنشان داد. وی در پستی نوشت:
 

رسانه هاى اصولگرا نوشتند:

پس از استورى اخیر علی کریمی، تصاویر او از تبلیغات یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی در بیلبوردهای شهر تهران، توسط سازمان زیباسازی شهرداری و اداره کل ارشاد استان تهران جمع‌آوری شد.

علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود مطلبی پر حاشیه درباره فرهنگ نذری دادن منتشر کرده بود. در این رابطه کانال عمار نزدیک به جبهه پایدارى نوشت: این نوع اقدامات شایسته در برخورد با رفتار زشت یک سلبریتی باید توسط بقیه نهادهای نظام از جمله صداوسیما، وزارت ورزش و سازمان سینمایی هم تداوم یابد.

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در واکنش به جمع‌آوری کردن بیلبوردهای علی کریمی نوشت: ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: یه جوری ترافیک شده و همه جا قفله که میخوام بزنم رو شونه‌ی آقای اسنپی بگم مرد! من نفهمیدم درخواست تاکسی دادم، تو چرا قبول کردی خب؟! یه کم فکر کردم، کل مسیر رو فقط آسمون رو دیدم و خدا خدا میکردم.

ترافیک شده و همه جا قفله. قفل‌ها، قفل. حتی توی کوچه‌ها هم قفله. اسنپ گرفتم و خدا پدر و مادر آقای راننده رو بیامرزه که کولر رو روشن کرده. من رو نشاخت.[حالا بشناسه هم توقعی نیست].

داشتم کانالها رو می‌خوندم، خبر جمع آوری بیلبوردهای علی کریمی از سطح شهر تهران رو خوندم. متعجب شدم؛ یه فرد معتقدی که در برهه‌های مختلف زمانی ارادت خودش رو به دستگاه اهل بیت ثابت کرده، به اشتباه و در اثر ابتلائات یک مطلبی رو‌ در مورد نذری منتشر کرده. ما باید چه کار کنیم؟ حذف کنیم این آدم رو؟ ممنوع التصویرش کنیم؟ ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.

عزیزان، با جمع کردن این بیلبوردها نه از دارایی علی کریمی کم‌ میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر میشند. این‌همه مردم رو به سمت مقابله‌گری سوق ندیم. علی کریمی را همه‌ی ما میشناسیم. یک فوتبالیست درجه یک آسیا هست که زحمت کشیده و به یک جایی رسیده با پاهای خودش. چیزی توی دلش نیست. مطلبی رو دیده، ناراحت شده، منتشر کرده. این رو رد نمی‌کنم که چون حرف ایشون شنیده میشه نباید در مقابل مطلبی که به نادرست گفته میشه سکوت کرد. ولی چنگ هم‌ نباید انداخت روی صورت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: