علی کریمی

جنجال بی‌پایان علی کریمی و روحانی معترض/ حکم ۸۰ ضربه شلاق برای روحانی

جنجال بی‌پایان علی کریمی و روحانی معترض/ حکم ۸۰ ضربه شلاق برای روحانی
کدخبر : 563725

در پی اظهارات توهین‌آمیز علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران درباره امور نذری موجب از حواشی در جامعه به راه افتاد.

یکی از مهم‌ترین حواشی ایجاد شده اظهارات و خارج از ادب یک روحانی در یکی از مراسمات ماه محرم بود که واکنش‌های شدیدی از سوی شخص علی کریمی و برخی دیگر از حامیان وی به همراه داشت. علی کریمی ابتدا در پستی به صورت غیرمستقیم و سپس مستقیما به روحانی معترض پاسخ داد اما ظاهرا این جنجال پایان ندارد. علی کریمی بار دیگر پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرده و با نقل داستانی، روحانی مذکور را مورد اهانت قرار می‌دهد. هواداران علی کریمی نیز به حمایت خود از وی ادامه می دهند.

علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در تازه ترین واکنش با انتشار یک استوری از مردم ایران و طرفدارانش، بابت حمایت‌های چند روز اخیر تشکر کرد و نوشت: «از حمایت همه کسانی که من را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. با حمایت شما انگیزه گرفتم و شدم علی کریمی که در کنار مردم باشم. به امید روزی که ایران و ایرانی در آرامش در کنار هم زندگی کنند.»

 

استوری علی کریمی

 

بدون شک یکی از بهترین تورنمنت‌های دوران بازی علی کریمی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۴ بود که او ستاره ایران بود و نقش مهمی در سوم شدن تیم ملی داشت.

کریمی در آن دوره از رقابت‌ها موفق به زدن ۵ گل شد و بهترین بازیکن ایران بود. هت‌تریک تماشایی کریمی مقابل کره‌جنوبی یکی از به‌ یادماندنی‌ترین بازی‌های ملی اوست که ایران را به نیمه‌نهایی رساند.

با وجود این درخشش اما AFC تصمیم گرفت شونسوکه ناکامورا، ستاره تیم ملی ژاپن که با این تیم به مقام قهرمانی رسیده بود را به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب کند.

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد و انتقادات زیادی را به همراه داشت. یکی از هواداران با پلاکاردی از AFC خواست به خاطر این تصمیم خجالت بکشد چرا که کریمی لایق عنوان بهترین بازیکن تورنمنت بوده است.

پلاکارد علی کریمی

شایان ذکر است که سید حسین خادمیان استاد حوزه علمیه قم در واکنش به این دعوا گفته است: نسبت دادن واژه بی شرف به یک مسلمان جایز نیست و هشتاد ضربه شلاق دارد . طرفین دعوا نباید با چنین الفاظی یکدیگر را خطاب میکردند و این کار تنبیه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: