تلگرام

تلگرام ، واتس اپ را مسخره کرد | پیام خنده دار تلگرام

تلگرام ، واتس اپ را مسخره کرد | پیام خنده دار تلگرام
کدخبر : 546131

اختلال واتس اپ و تلگرام از حدود ساعت 6 بعداز ظهر روز دوشنبه رخ داد. این اختلال سراسری بوده و مشکلی است که تمام کاربران این شبکه اجتماعی با آن درگیر هستند.

به گزارش شماواقتصاد، اختلال واتس اپ و تلگرام از حدود ساعت 6 بعداز ظهر روز دوشنبه رخ داد. این اختلال سراسری بوده و مشکلی است که تمام کاربران این شبکه اجتماعی با آن درگیر هستند.

تمسخر واتساپ توسط تلگرام پایانی ندارد و اکانت تلگرام باز هم رقیب خود یعنی واتس اپ را مسخره کرده است. از ساعاتی پیش، سرورهای اینستاگرام، واتساپ و فیس بوک دچار اختلال شده و کاربران نمی‌توانند در واتس اپ پیام ارسال کنند. این اختلال جهانی بوده و Whatsapp نیز با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از صبوری کاربران، اعلام کرد این مشکل به زودی حل می‌شود.

علاوه بر این اختلالات، واتساپ مشکلات و محدودیت‌های زیادی دارد که این مشکلات باعث شده بسیاری از کاربران از آن ناراضی باشند و از سوی دیگر، تلگرام نیز به آن طعنه زده است. به عنوان مثال، به تازگی تلگرام در اکانت توییتر خود یک عکس میم را منتشر کرد که در آن به نبود قابلیت حذف دو طرفه پیام در واتساپ کنایه زده است.

اینستاگرام

تلگرام حالا برای بار دیگر واتساپ را به سخره گرفته است. کاربری در توییتر نوشت در واتس اپ گریه می‌کند و اکانت توییتری تلگرام نیز در پاسخ به این توییت، عکس زیر را منتشر کرده و نوشت شما می‌توانید آن را حل کنید. در واقع تلگرام از این کاربر خواسته با پاک کردن واتس اپ مشکل خود را برطرف کند.

هچنین یکی دیگر از کاربران از تلگرام پرسیده که شما چرا واتس اپ را دانلود کرده‌اید که اکانت توییتری تلگرام در پاسخ به سوال نوشت:

اگر شما دشمن خودتان را بشناسید نیازی نیست از نتیجه صدها جنگ نیز بترسید. نگران نباشید، من آن را روی یک گوشی یک بار مصرف ایزوله کرده‌ام.

دلیل اختلال در شبکه های اجتماعی 

اختلال گسترده در واتس اپ و اینستاگرام و فیس بوک به وجود امده است. در ادامه جزئیاتی از دلیل این اختلال در اینستاگرام را می خوانید.به دنبال بروز یک اختلال گسترده، دسترسی میلیون‌ها کاربر به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های واتس‌اپ، اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر فیسبوک قطع شد.

این اختلال نادر که همزمان در کشورهای مختلف جهان روی داده است، یکی از طولانی‌ترین وقفه‌های همزمان در خدمات‌دهی این شبکه‌ها طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

علت این اختلال هنوز مشخص نیست، هرچند یک سخنگوی فیسبوک گفته است این شرکت در جریان اتفاق پیش‌‌آمده است و متخصصان درصدد هستند مشکل را رفع کنند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام‌رسان‌‌های فیسبوک مسنجر و واتس‌اپ هر سه متعلق به شرکت فیسبوک هستند.

نهاد ناظر اینترنتی DownDetector که به طور تخصصی موارد ایجاد اختلال در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را رصد می‌کند می‌گوید اختلال در شبکه‌ها و پیام‌رسان‌ها از حدود ساعت 17.30 به وقت اروپای غربی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

قطع سرویس‌ها در مناطق بزرگی از دنیا شامل آمریکا، اروپا و آسیا مشاهده شده است. بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی توییتر با هشتگ‌های instagramdown ،#facebookdown# و WhatsApp# بروز اختلال را گزارش کرده‌اند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: