بورس

پیش بینی مهم بورس شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰

پیش بینی مهم بورس شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰
کدخبر : 546186

چهارشنبه 14 مهر بازار بورس با تقاضا بازگشایی شد در ابتدا شاخص کل به میزان ۲ هزار و ۷۵۷ واحد نسبت به روز معاملاتی قبل رشد کرد...

به گزارش شما واقتصاد، چهارشنبه ۱۴ مهر بازار بورس با تقاضا بازگشایی شد در ابتدا شاخص کل به میزان ۲ هزار و ۷۵۷ واحد نسبت به روز معاملاتی قبل رشد کرد. در ادامه پیش بینی مهمی از بورس را در ادامه می خوانید.

در پایان شاخص کل ۳ هزار و ۶۴۰ واحد و شاخص هم وزن نیز یک هزار و ۷۹۰ واحد نسبت به روز معاملاتی قبل رشد کرد.طی جریان معاملاتی امروز بازار سرمایه نمادهای “شپنا”، “فارس”، “شپدیس” و “کگل” بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای “فولاد” و “فخوز” بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

همانطور که می دانید شاخص کل در محدوده بسیار حساسی قرار گرفته و برخی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که در هفته آینده، شاخص کل وارد کانال ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی خواهد شد از این رو انتظار می رود که بازار بورس شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۰، روند مثبت و صعودی داشته باشد.

تحلیلگران بازار سرمایه بر این باورند که اصلاح بازار به پایان رسیده و هدف اول شاخص ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار واحد است در صورت عبور از این ناحیه به ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار واحدی خواهد رسید.

کارشناسان بازار سرمایه به عبور شاخص کل از محدوده ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار واحدی بسیار خوش بین بوده و معتقدند که تهدیدی برای بازار سرمایه وجود ندارد و انتظار می رود که کلیت بازار بورس پایان سال مثبت باشد چراکه کشور درگیر رکود و تورم است و این یک محرک قوی برای بازار بشمار می آید و با توجه به اصلاحات انجام شده، این بازار در مقایسه با سایر بازارهای مالی بسیار ارزنده می باشد.

با این وجود همواره سهامداران را به آموزش و شناسایی سهم هایی ارزنده که اصلاح قیمتی خوبی دارند توصیه می کنیم و ما گروه سهم های گروه انبوه سازان که از رشد بازار به جا ماندند را پیشنهاد می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: