شاهرخ استخری و همسرش

فیلم سورپرایز لاکچری همسر شاهرخ استخری در بلژیک | عاشقانه های شاهرخ استخری و همسرش

فیلم سورپرایز لاکچری همسر شاهرخ استخری در بلژیک | عاشقانه های شاهرخ استخری و همسرش
کدخبر : 546192

شاهرخ استخری بازیگر معروف و مشهور سینما ایران است. شاهرخ استخری عکسی جدید از خود و همسر و فرزندانش منتشر کرد.

شاهرخ استخری بازیگر معروف و مشهور سینما ایران است. شاهرخ استخری عکسی جدید از خود و همسر و فرزندانش منتشر کرد. شاهرخ استخری مدتی است در بلژیک زندگی می کند. شایعه شده بود شاهرخ استخری از ایران مهاجرت کرده است اما این خبر توسط وی تکذیب شد. 

زندگینامه شاهرخ استخری و همسرش

نام: شاهرخ

نام خانوادگی: استخری

تاریخ تولد: 1359/7/14 در تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل مهندسی صنایع

همسر: سپیده بزمی پور

فرزندان: دو دختر به نام های پناه و نبات

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

 

شاهرخ استخری و پدرش

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

شاهرخ استخری

دوستی شاهرخ استخری با پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر جوان کشورمان و پسر عبدالرضا اکبری از دوستان صمیمی شاهرخ استخری است و رفاقت خاصی میان آنها وجود دارد که از بازی در سریال فاصله ها آغاز شد و ادامه دار گردید.

شاهرخ استخری و پندار اکبری بازیگران فاصله ها

این رفاقت میان شاهرخ استخری و پندار اکبری به اندازه ای زیاد است که پندار اداره یکی از شعبه های طلاسازی شاهرخ استخری را هم برعهده دارد و رفت و آمد خانوادگی هم با یکدیگر دارند.

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.

شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور

خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

ماجرای انتشار عکس همسر شاهرخ استخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ استخری ماجرای منتشر نشدن عکس او است که برای بسیاری از طرفدارانشان جای سوال داشت تا اینکه بعد از گذشت سالها در سالروز تولد شاهرخ استخری عکسی از همسرش منتشر شد.

فرزندان شاهرخ استخری

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.

نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.

شاهرخ استخری

رد کردن پیشنهاد فریدون جیرانی

وی با بیان این موضوع که با رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم فریدون جیرانی مسیرش عوض شد، بیان نمود شاید پشیمانی‌ام به خاطر بازی نکردن در فیلم «قصه پریا» باشد؛ نقشی که بعدها مصطفی زمانی آن را بازی نمود. من حتی تست لباس هم داده بودم و همه چیز آماده بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و ممکن بود همان فیلم مسیر کاری زندگی مرا جا به جا کند.

برای من شهرت مهم نیست

شاهرخ استخری همچنین در ادامه اشاره کرد که شهرت اصلا برایش اولویت نیست و اضافه کرد: من دیده شدن و شهرت برایم گزینه اصلی نیست و بیشتر به فکر آینده دخترم هستم. آن سینمایی که به من پیشنهاد حضور می دهند سینمای مورد علاقه من نیست. بروید از ساره بیات همکلاسی من در «کارنامه» در سال ۸۳ بپرسید که من چه چیزی از بازیگری می‌خواستم. چقدر به دنبال تشویق بودم؟ من ماهی ۳۰ میلیون به خاطر بازی در «فاصله‌ها» گرفتم و بعد از آن باز هم می‌توانستم با همین معیار پیش بروم اما این کار را اصلا نخواستم انجام بدهم.

طرفداران زیادی در فضای مجازی دارم

در بخش فضای مجازی شاهرخ استخری به طرفداران وفادارش اشاره نمود و توضیح داد: من پیش‌بینی می‌کردم که بعد از ازدواجم از میزان هوادارنم کم شود اما اصلا از این موضوع نمی‌ترسیدم. آنها با من از دلنوازان تا الان ماندند و ثابت کردند که چقدر وفادار هستند، من در این مورد خیلی ادعایم می‌شود. شما نمی‌دانید که چه کارهایی از پس اینها برمی‌آید و همین الان اگر اعلام کنم تا یک ساعت دیگر ۲۰ هزار تا کامنت «شاهرخ» می‌توانند زیر یکی از پست‌های شما بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • f.d

    آخه کجاش لاکچری بود خیلی معمولی و ساده بود