فال روزانه

فال روزانه ، فال روزانه حافظ، فال روزانه تاروت امروز شنبه ۱۷ مهر

فال روزانه ، فال روزانه حافظ، فال روزانه تاروت امروز شنبه 17 مهر
کدخبر : 546196

هر ماهی خصلت‌هایی دارد که افراد مختلف و افکار متفاوت را تشکیل می‌دهد. خصلت‌های گفته شده خود و شریک زندگیتان را با آنچه بوده مقایسه کنید و به حقیقت برسید. فال روزانه جنبه سرگرمی دارد

هر ماهی خصلت‌هایی دارد که افراد مختلف و افکار متفاوت را تشکیل می‌دهد. خصلت‌های گفته شده خود و شریک زندگیتان را با آنچه بوده مقایسه کنید و به حقیقت برسید. فال روزانه جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه فروردین ماهی ها: سرزنده و خوش قلب و درعین حال بسیار پر سرو صدا. یا زیاده خوری می کنند و یا بطور کامل اشتهای خود را از دست می دهند. توجه زیاد نسبت به خودشان را دوست دارند.

فال روزانه تاروت فروردین ماهی ها : امروز صبح ممکن است به یک سفر شخصی بروید، که باعث می شود شما و شریک عاطفی تان را به یکدیگر نزدیک کند. شخص سالمندی را ملاقات می کنید که تمایل دارد به شما کمک کند. عجله نکنید! آرام باشید و صبور بمانید، می توانید در بخش های اجتماعی و مالی موفق شوید. نیاز دارید که بیشتر استراحت کنید.

فال روزانه حافظ فروردین ماهی ها

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را*که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم*مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر فال روزانه حافظ : در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

****

فال روزانه اردیبهشت ماهی ها: به ظاهر منطقی است اما همه دردسرها می تواند کار او باشد. خیلی از مفاهیم را بیشتر از سنش درک میکند. باهوش است اما دست کم گرفته می شود. انتخاب لباس با خودش است و در لجبازی رقیب ندارد.

فال روزانه تاروت اردیبهشت ماهی ها:یکی از بستگان به شما فرصتی برای پیوستن به یک مشارکت می دهد. باید از گرفتن تصمیمات عجولانه اجتناب کنید. امروز بعد از ظهر به یک مهمانی دعوت خواهید شد. سعی نکنید که بیش از حد غذا بخورید، زیرا که دچار مشکل سلامتی می شوید.

فال روزانه حافظ اردیبهشت ماهی ها

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها*که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید*ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیرفال روزانه حافظ :منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

****

فال روزانه خرداد ماهی ها: زیاد اظهارنظر می کند بنابراین در فهم گفته هایش دچار کج روی می شوی. یا با هیچ کس ارتباط برقرار نمی کند یا در ارتباط با دیگران زیاده روی می کند. استعدادهای زیادی دارد و نمی داند کدام را انتخاب کند. باور زیادی به حرف دیگران ندارد و گاهی اوقات هم فضول می شود.

فال روزانه تاروت خرداد ماهی ها:اگر برای کسب وکاری برنامه ریزی کرده اید امروز زمان مناسبی برای اجرای آن نمی باشد. به دلیل بی قراری که دارید مرتکب اشتباه بزرگی خواهید شد. سعی کنید که از ایجاد سوتفاهم با اطرافیان تان اجتناب کنید. از هر گونه بحث و دعوا اجتناب کنید. زندگی عاطفی تان و همینطور همکاری با افراد جوان خانواده به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه حافظ خرداد ماهی ها:

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست*تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس*طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

تعبیرفال روزانه حافظ :بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

****

فال روزانه تیرماهی ها : فاز احساسی و دلسوزی زیادی دارد. درعین حال نیمه تاریکی هم دارد. می تواند از بامزه ترین و خوش مشرب ترین فرد در یک جمع باشد اما درک بالایی دارد. قلب مهربانی دارد و در سن کم هم عاشق می شود.

فال روزانه تیر ماهی ها: حوادث غیر منتظره ای رخ خواهد داد که برنامه های تان را تغییر می دهد. احتمالا مهمان هایی خارج از کشور داشته باشید و یا به ملاقات بستگان بروید. یکی از دوستان تان شما را در کسب و کاری مشاوره می دهد.

فال روزانه حافظ تیر ماهی ها

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت*آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین*کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیرفال روزانه حافظ : از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

****

فال روزانه مرداد ماهی ها: از همان کودکی به دنبال فرد ایده آل زمدگی در بین بچه های فامیل است. به هر کسی رو نشان نمی دهد. همیشه کارهایش را دقیقه 90 انجام می دهد. خوراکی خاص دوست دارد.

فال روزانه تاروت مرداد ماهی ها : به نظر می رسد که مصمم هستید تا برای یک کسب و کار جدید و یا شروع زندگی جدیدی اقدام کنید. خوشبین باشید زیرا که برنامه های تان به خوبی پیش خواهد رفت. روابط با شریک عاطفی تان خیلی خوب پیش نمی رود. بهترین کار این است که به بستگان سالمندتان توجه کنید.

فال روزانه حافظ مرداد ماهی ها

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد*زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن*که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیرفال روزانه حافظ :منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

****

فال روزانه شهریورماهی ها: دوست دارد موجب خنده دیگران شود و جایگاهی در جمع داشته باشد. از همان دوران کودکی به تنهایی و خلوت با خود نیاز دارد. پرسش هایش هرگز تمامی ندارد. ممکن است سوالی را بارها تکرار کند اما در ذوقش نزنید چون ساکت و سرد می شود. آرزوهای بزرگی دارد و منطقش کمی عجیب است.

فال روزانه تاروت شهریور ماهی ها در تمام کارهای خانگی و تجاری موفق خواهید شد. خانواده و شرکای کاری تان از شما قدردانی خواهند کرد. برای آینده برنامه ریزی کنید اما نباید که چندین کار را همزمان انجام دهید. توصیه های شریک عاطفی تان را در نظر بگیرید.

فال روزانه حافظ  شهریور ماهی ها

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد*زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن*که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیرفال روزانه حافظ : شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

****

فال روزانه مهر ماهی ها: همیشه نگران است که خوب و کامل و مفید نباشد. زودتر از سنش بزرگ می شود و دنیا را کشف می کند. خوش قولی برایش مهم است. اگر قولی دادید و عمل نکردید دیگر هرگز به شما اعتماد نخواهد کرد. گرم و صمیمانه با همه برخورد می کند. دوست دارد در انتخاب ها از او کمک گرفته شود.

فال روزانه تاروت مهر ماهی ها:برنامه های تان به صورت کامل و غیر منتظره ای تغییر می کند. دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. امروز بعد از ظهر به یک مهمانی دعوت می شوید، شخص خاصی را ملاقات می کنید. ممکن است احساس کنید که هر دوی شما نقاط مشترک زیادی دارید. می توانید به حس ششم تان اطمینان کنید.

فال روزانه حافظ مهر ماهی ها:

منم که گوشه میخانه خانقاه من است*دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک*نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیرفال روزانه حافظ :منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

***

فال روزانه آبان ماهی ها : در زمان ناراحتی گوشه گیر می شوند و لجبازیشان بیشتر می شود. هرگز از ارزوهایشان دست نمی کشند و عشقشان را هرگز رها نمی کنند. از ذخیره کردن پول و مادیات لذت می برند. از همان کودکی عاشق هدیه خریدن برای خانواده است. در زمان کودکی دست کم گرفته می شوند اما در بزرگسالی دست نیافتنی می شوند.

فال روزانه تاروت آبان ماهی ها:احتمالا مصمم هستید تا برای کسب و کاری برنامه ریزی کنید. یکی از دوستان نزدیک به شما پیشنهاد یک کار جدید می دهد. نباید تصمیمی بگیرید تا زمانی که تمام جوانب را در نظر بگیرید. شریک عاطفی تان توصیه هایی می کند که به شما بسیار کمک می کند.

فال روزانه حافظ  آبان ماهی ها

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت*جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک*باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیرفال روزانه حافظ: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

****

فال روزانه آذر ماهی ها: شرو دردسرساز هستند. این خصلت او را متمایز می کند. در سرکار گذاشتن دیگران تبهر خاصی دارد. منطث و احساسش خاص هستند اما هیچبروز نمی دهد. بچه پیچیده‌ای است. از بازی کردن هرگز خسته نمی شود. با درس خواندن میانه خوبی ندارد. درس خواندن را چرت و پرت هایی می داند که تمایل ندارد مغزش با آن پر شود.

فال روزانه تاروت آذرماهی ها:فرصت خوبی دارید که کسب و کار جدیدی را شروع کنید. هرچیزی را که امروز شروع می کنید طولانی مدت خواهد بود. باید بیشتر تحمل داشته باشید. وگرنه با شریک عاطفی تان دعوا خواهید کرد. امروز بهتر است که از هر گونه حدس و گمان اجتناب کنید.

فال روزانه حافظ آذر ماهی ها

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست*دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد*گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیرفال روزانه حافظ :از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

***

فال روزانه دی ماهی ها: به قول معروف پوست کلفت و سرسخت هستند. همیشه دوست دارد سرگرم باشد. بی کاری او را آزا می دهد. خودش را متفاوت از دیگران می داند. در انتخاب هایش متفاوت عمل می کند. خانواده دوست است اما اگر عضوی از خانواده او را اذیت کند شاید ببخشد ولی هرگز فراموش نخواهد کرد.

فال روزانه دی ماهی ها:ممکن است فرد با نفوذی را ملاقات کنید کسی که به شما در شروع کسب و کار جدید کمک کند. ارزوهای تان به وقوع می پیوندد. به شرطی که از هر گونه حدس و گمان اجتناب کنید. امروز بعد از ظهر با مشکلات جزئی مواجه شوید. سعی کنید که آرام باشید زیرا که شرایط به زودی به حالت نرمال باز خواهد گشت. مشارکت هاامروز خیلی عالی پیش می رود.

فال روزانه حافظ دی ماهی ها

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را*که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا*تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیرفال روزانه حافظ :ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

***

 فال روزانه بهمن ماهی ها: موزیک متفاوت دوست دارند. دیگران او را مرموز می دانند. از قوانین متنفر است. شاید حرف والدین را گوش دهد ولی تابع قوانین آنها نخواهد بود. شاید به ظاهر آرام باشد ولی در شیطنت رفیق او یک آذرماهی خواهد بود.

فال روزانه تاروت بهمن ماهی ها: زمان خوبی برای ملاقات با دوستان تان می باشد. روابط با شریک عاطفی تان خیلی خوب پیش می رود و هر دوی شما زمان عالی را با یکدیگر سپری خواهید کرد. می توانید برای آینده برنامه ریزی کنید و به نتایج موفقیت آمیزی خواهید رسید. امروز بعد از ظهر به شما پیشنهاد یک کار نیمه وقت می شود. نباید بدون مذاکره ها چیزی را قبول کنید.

فال روزانه حافظ بهمن ماهی ها

جز آستان توام در جهان پناهی نیست*سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم*که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیرفال روزانه حافظ : آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

***

فال روزانه اسفند ماهی ها: چون خوش قلب است به همه کمک می کند. اما همیشه از او سواستفاده می شود. خود مختار است و از محدود شدن بیزار است. قرد تخیل پردازی است. ممکن است تخیلات خود را محقق کند. محبت کردن و مورد محبت قرار گرفتن را دوست دارد و چوغولی کردن بیزار است.

فال روزانه تاروت اسفند ماهی ها : امروز برای کسب و کار مطلوب است. می توانید در پروژه ای که اخیرا شروع کرده اید موفق شوید. ممکن است مجبور باشید که به یک سفر بروید که رضایت خاصی در بخش های مالی و احساسی برای شما به همراه دارد. احتمالا بخواهید که توصیه های اشخاص باتجربه را در نظر بگیرد.

فال روزانه حافظ اسفند ماهی ها

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست*راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان*بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیرفال روزانه حافظ :دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: