تجاوز جنسی به دختران

تجاوز جنسی به دختر جوان ۱۹ ساله در پارک | جزئیات وحشتناک تجاوز

تجاوز جنسی به دختر جوان 19 ساله در پارک | جزئیات وحشتناک تجاوز
کدخبر : 546445

طبق گزارش پلیس ایندیانا، درباره ماجرای تجاوز جنسی پسر 17 ساله به دختر 19 ساله گفت: دختری 19 ساله در ایندیانا که توهم تجاوز داشت به جرم این‌که به پلیس ادعای دروغین کرد محاکمه شد.

به گزارش شماواقتصاد، طبق گزارش پلیس ایندیانا، درباره ماجرای تجاوز جنسی پسر ۱۷ ساله به دختر ۱۹ ساله گفت: دختری ۱۹ ساله در ایندیانا که توهم تجاوز داشت به جرم این‌که به پلیس ادعای دروغین کرد محاکمه شد.

گزارش پلیس ایندیانا، درباره ماجرای تجاوز جنسی پسر ۱۷ ساله به دختر ۱۹ ساله گفت: دختری ۱۹ ساله در ایندیانا که توهم تجاوز داشت به جرم این‌که به پلیس ادعای دروغین کرد محاکمه شد.

او تجاوز شده است را نپذیرفت. دختری ۱۹ ساله در ایندیانا که توهم تجاوز داشت به جرم این‌که به پلیس ادعای دروغین کرد محاکمه شد.

طبق گزارش پلیس، مارگاریتا والاس با مراجعه به اداره پلیس گفت که در پارک آندرسون مورد تجاوز پسری ۱۷ ساله قرار گرفته است و همچنین وی مدعی بود که پسر جوان وی را با گرفتن دست و دهانش به اجبار به پشت درختان و شمشاد ها برده و مورد اذیت و اذیت جنسی قرار داده است.

مارگاریتا در ادامه گفت که با فریاد زدن و ضرب و شتم پسرجوان، تقاضای کمک از اهالی پارک کرد اما کسی به او توجهی نداشت و پسرمتجاوز هم به اسانی به هدف خود رسید.

پلیس پس از ثبت اظهارات مارگاریتا اقدام به پرس و جو در پارک کرد. طبق گفته های‌ ۲ پیرمرد بازنشسته که بیشتر اوقات وقتشان را در پارک می گذراندند ان ها تا کنون شاهد خشونت های‌ جنسی در پارک نبوده اند ودر این مدت دختری با ظاهر مارگاریتا دراین پارک نیامده است.

طبق گزارش دکتری قانونی در بدن دخترجوان هیچ آثاری از تعرض جنسی و یا ضرب و شتم صورت نگرفته و بدن او کاملا سالم است. مامورپلیس طی تحقیقاتی که انجام داد متوجه شد دخترجوان ادعای دروغین کرده ودر این مدت پلیس را فریب داده است.

طبق نظر هیئت منصفه مارگاریتا والاس بعلت فریب دادن پلیس به حداقل یکسال زندان و پرداخت ۵۰۰۰ دلار محکوم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: