خیانت

خواننده رپ به دلیل خیانت درگذشت | پای یک خانم در میان است!

خواننده رپ به دلیل خیانت درگذشت | پای یک خانم در میان است!
کدخبر : 546519

همسر خواننده افغان می گوید: همسرم بعد از دعوای تلفنی با زن غریبه دیگر به خانه برنگشت...

به گزارش شما و اقتصاد، همسر خواننده افغان می گوید: همسرم بعد از دعوای تلفنی با زن غریبه دیگر به خانه برنگشت...

عصر ۸ مهر مردی رهگذر در تماس با پلیس از کشف جسد مرد جوانی خبر داد. به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس محمد تقی شعبانی آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد افغانستانی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

در بازرسی از جیب‌های وی هویت او کشف و خانواده‌اش شناسایی شدند. در تحقیقات از خانواده مقتول، همسر او به تیم جنایی گفت: همسرم خواننده زیرزمینی است و در مجالسی که هم ولایتی هایمان برگزار می‌کنند آواز می‌خواند و ازاین راه کسب درآمد می‌کند. روز حادثه مسعود یکی از اقوام شوهرم میهمان ما بود.

بعد از رفتن او تلفن همراه شوهرم به صدا درآمد. من صدای زنی را پشت خط شنیدم و همسرم برای دیدار با آن زن خانه را ترک کرد. هرچه هم پرسیدم کجا می‌روی و پشت خط چه کسی بود، جواب درستی به من نداد.در تحقیقات صورت گرفته باتوجه به اینکه مسعود آخرین نفری بود که مقتول را زنده دیده بود به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.

وی در تحقیقات منکر قتل شد و گفت: من در خانه مقتول میهمان بودم و بعد هم برای انجام کارم به شهرستان رفتم. به همین دلیل از سرنوشت او اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برایش رقم خورده است.

به دستور بازپرس جنایی مسعود به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و تحقیقات برای شناسایی زن جوانی که با قربانی جنایت تماس گرفته بود نیز ادامه دارد.//روزنامه ایران

ماجرای خیانت

بررسی‌ها حکایت از این دارد که خواننده افغان سال‌ها قبل برای زندگی به ایران آمده و به همراه همسر و 3فرزندش زندگی می‌کرد. وقتی مرد مظنون مدعی شد که ردپای یک زن در ماجرا وجود دارد مأموران بار دیگر به سراغ همسر مقتول رفتند و به تحقیق از او پرداختند. زن جوان گفت: شوهرم مدتی بود که با زنی ارتباط داشت و من متوجه این ماجرا شده بودم. شب حادثه هم متوجه شدم آن زن بار دیگر به همسرم زنگ زده است. حتی پس از رفتن مهمانمان، موبایل شوهرم زنگ خورد و من صدای جرو بحث و مشاجره او با زن غریبه را شنیدم. بعد از این تماس، شوهرم که به‌شدت ناراحت و عصبانی بود نیمه‌های شب از خانه خارج شد تا اینکه صبح خبر قتل او را به من دادند. احتمال می‌دهم که پای این زن در ماجرای قتل شوهرم در میان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: